Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-07@16:55:24 GMT

آغاز جلسات غیررسمی منتخبان شورای پنجم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۶۰۲۳۰

آغاز جلسات غیررسمی منتخبان شورای پنجم


مسجدجامعی با اشاره به برگزاری جلسات غیررسمی شورای پنجم گفت: بعد از حضور آقای چمران در یکی از جلسات، بر اساس نظر ایشان ۶ کمیسیون به صورت موقت تشکیل شد تا انتقال تجربیات صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، احمد مسجدجامعی در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به تعدادی از شهدای قیام ۱۵ خرداد که در سید ملک خاتون دفن شده‌اند، گفت: به شهدایی که در مسجد خاوران دفن شده‌اند توجه زیادی می‌شود، اما تعدادی از شهدای ۱۵ خرداد از دل بازار وارد قیام شدند و در میدان ارگ به شهادت رسیدند که این تعداد در سیدملک خاتون دفن شده، اما تقریباً به فراموشی سپرده شده‌اند که پیشنهاد می‌شود به این شهدا نیز توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ساماندهی منزل شهید تندگویان گفت: سال گذشته از این خانه بازدیدی داشتیم، اما همچنان ساماندهی آن بلاتکلیف مانده که درخواست می‌شود هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

ناصر امانی در پاسخ به مسجدجامعی گفت: این خانه آماده بهره‌برداری است که مسجدجامعی ادامه داد به ما گفته شده هنوز این خانه بلاتکلیف است.

این عضو شورا در پاسخ به درخواست برخی از اعضای شورای چهارم مبنی بر اینکه منتخبان شورای پنجم در جلسات شورا شرکت کنند، گفت: جلسات غیررسمی شورای پنجم برای هماهنگی‌های بیشتر در حال برگزاری است و بعد از حضور آقای چمران در یکی از جلسات، بر اساس نظر ایشان ۶ کمیسیون به صورت موقت تشکیل شد تا انتقال تجربیات صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه ۶ کمیسیون شورای چهارم در شورای پنجم حفظ شده است، گفت: برای تقویت کمیسیون حقوقی نظارتی درخواست کرده‌ایم از هر کمیسیون یک عضو در این کمیسیون نیز حضور داشته باشند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار