Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@08:43:04 GMT

افتتاح واحد دندانپزشکی بیمارستان امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۶۰۸۶۶

افتتاح واحد دندانپزشکی بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،داود علی محمدی با اشاره به افتتاح واحد دندانپزشکی بیمارستان امام رضا (ع) اظهار کرد: واحد دندانپزشکی این بیمارستان از 10 خرداد ماه سال جاری آغاز به کار کرد که استقبال فراوانی را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات دندانپزشکی از سوی تأمین اجتماعی تنها به بیمارستان امام رضا (ع) محدود نمی‌شود، تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی در دی کلینیک دکتر غرضی واقع در خیابان 15 خرداد جنب دانشگاه آزاد، پلی کلینیک 22 بهمن واقع در بلوار امین کوچه 20 و پلی کلینیک بوعلی واقع در خیابان امام خمینی (ره) نیز به بیمه شدگان تأمین اجتماعی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم یکی از درخواست‌های مهم بیمه شدگان تأمین اجتماعی را ارائه خدمات مطلوب دندانپزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) ذکر کرد و گفت: با جذب دندانپزشک، تهیه و نصب تجهیزات دندانپزشکی این واحد درمانی در بیمارستان امام رضا (ع) افتتاح و به بهره برداری رسید.

علی محمدی با اشاره به زمان کوتاه افتتاح و بهره برداری از واحد دندانپزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) گفت: از زمان بهره برداری تا کنون روزانه 30 تا 35 نفر برای دریافت خدمات دندانپزشکی به این واحد درمانی مراجعه کردند.

وی دندانپزشکانی که در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان قم به فعالیت اهتمام دارند را پنج پزشک در درمانگاه‌های دی کلینیک دکتر غرضی، پلی کلینیک 22 بهمن، پلی کلینیک بوعلی و یک پزشک نیز در بیمارستان امام رضا (ع) ذکر کرد و گفت: خدمات دندانپزشکی مانند پرکردن، کشیدن، جراحی نسج سخت و نرم، ترمیم‌های مختصر و جرم گیری در این مراکز انجام می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با تأکید بر اینکه خدمات دندانپزشکی همه روزه در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به متقاضیان ارائه می‌شود، بیان کرد: متقاضیان دریافت خدمات دندانپزشکی از بیمارستان امام رضا (ع) می‌توانند هر روز از ساعت 13:30 با شماره 025-38700810تماس گرفته و نوبت مراجعه به پزشک را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی اسلامی گفت: پس از آن‌که در روزهای پایانی اسفند سال گذشته موفق شدیم 1800 میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌ اجتماعی را تسویه کنیم، امروز نیز مجموعاً بیش از 2100 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: 12 هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و 6690 میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد. همچنین 2600 میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و 630 میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که سرجمع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از 21 هزار میلیارد پرداخت شد.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه کرد: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • وزیر نفت: پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • اوجی: پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران افتتاح می‌شود
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟