Web Analytics Made Easy - Statcounter


اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران برای تبلیغات و معرفی منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.

به گزارش بی‌باک به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران به منظور انجام تبلیغات و معرفی منابع هفتمین جشنواره رضوی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با دو هدف تبیین، معرفی، در دسترس بودن منابع مسابقه و اطلاع رسانی مناسب شرایط شرکت در مسابقه بزرگ جشنواره رضوی و معرفی کتابخانه های عمومی استان تهران برای عموم افراد جامعه صورت گرفته است.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با در اختیار داشتن غرفه ای در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور دارد و کارکنان و کتابداران با حضور فعال در غرفه اداره کل کتابخانه ها ضمن راه اندازی آن به معرفی و تبلیغ جشنواره رضوی و اهداف آن با پاسخگویی به مراجعه کنندگان به تشویق و هدایت آنان برای شرکت در مسابقه می پردازند.

همچنین با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان کودکان جلسات قصه خوانی و جمع خوانی و «مسابقه بزرگ نقاشی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی » در این غرفه فراهم شده است و کودکان با حضور در غرفه پس از شنیدن داستانهایی از کتاب «۱۰قصه از امام رضا(ع)» که از منابع بخش کودک جشنواره است به ترسیم داستان پرداخته و به این شیوه در مسابقه شرکت می کنند.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه بزرگ جشنواره رضوی می توانند همه روزه با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی به نشانی شبستان اصلی، بخش نهادهای غیر دولتی، راهرو یک ؛ ضمن دریافت اقلام تبلیغاتی و دریافت لوح فشرده کتاب های جشنواره با شرکت در مسابقه از جوایز ویژه آن برخوردار شوند.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ پذیرای همه دانش آموزان، دانشجویان، اعضای کتابخانه های عمومی کشور و عموم مردم در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن است.

جشنواره کتابخوانی رضوی هر ساله به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(س) و هم‌زمان با دهه کرامت، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و در مراسم اختتامیه جشنواره که همزمان با دهه کرامت می باشد به برگزیدگان علاوه بر لوح‌سپاس و تندیس جشنواره، هدایایی نیز به این شرح اهداء می‌شود:

۳۱۳ جایزه یک میلیون ریالی برای ۳۱۳ نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره،

۸ جایزه ویژه برای ۸ خانواده (دو خانواده ۲ نفره، دو خانواده ۳ نفره، دو خانواده ۴ نفره ، دو خانواده ۵ نفره یا بیشتر)، خانواده اول و دوم دونفره هر کدام مبلغ ۵ میلیون ریال،

خانواده اول سه‌نفره مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال

خانواده دوم سه‌نفره: ۵ میلیون ریال

خانواده اول چهارنفره مبلغ ۱۰ میلیون ریال

خانواده دوم چهارنفره: ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال،

خانواده اول پنج‌نفره مبلغ ۱۵ میلیون ریال

خانواده دوم پنج‌نفره: ۱۰ میلیون ریال

هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر مرتبط با فرهنگ رضوی است؛ مسابقه کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد

جزئیات برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تشریح شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز یکشنبه 16اردیبهشت ماه با حضور یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه و علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی برگزار شد.

رییس نمایشگاه کتاب تهران در این نشست و در پاسخ به پرسش تسنیم درباره اقدام وزارت ارشاد برای ممانعت از حضور ناشران کتاب ساز و پخته خوار که به انتشار کتاب‌های ناشران دیگر می پردازند،  گفت: ناشران پخته خوار  از گریزگاه‌ها و خلأهای قانونی برای انتشار کتاب استفاده می‌کنند و کتاب‌هایشان با تخفیف بالا ارائه می‌شود. امسال تلاش شده اگر روشن شد که ناشری آثار ناشران دیگر را کپی کرده یا از آنها استفاده نادرست و غیرقانونی داشته است در نمایشگاه حضور نداشته باشد البته این مهم نیاز به کار جمعی و گروهی دارد.

احمدوند ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای برای غزه و فلسطین در نمایشگاه در نظر گرفته شده است. هم برنامه‌های مختلف و  هم کار حجمی و نمادسازی برای پاسداشت و یادبود مردم غزه تدارک دیده شده است. از نویسندگان و ناشران فعال در این حوزه تجلیل خواهیم کرد.

وی افزود:  حدود 60 ناشر خارجی امسال  50 هزار عنوان کتاب عرضه می‌کنند،  رویدادی با عنوان نشر ایران در روزهای  24,25,26 اردیبهشت در بخش بین الملل نمایشگاه برگزار می‌شود و نشر ایران معرفی خواهد شد. حدود 20 مهمان از کشورهای منطقه در نمایشگاه حضور دارند.

 

این خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد