Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: ۲۷۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان سلسله سرمایه‌گذاری و ۱۶۱۱ شغل در سال ۹۶ ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد هوشنگ بازوند صبح امروز نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سلسله که با حضور مدیران استانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در سند تولید و اشتغال استان، 271 میلیارد تومان اعتبار با هزار و 611 نفر شغل پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه باید برای عملی شدن اهداف سند تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در سال 96 بکوشیم که می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق میزان اشتغال پیش‌بینی‌شده را بیشتر کرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: جامعه‌ای که کار را عنصر اصلی توسعه بداند رو به توسعه تلقی می‌شود بنابراین باید فرهنگ کار را در تمام شاخص‌ها به‌ویژه با ورود بخشه خصوصی ارتقا داد.

وی بابیان اینکه راهبرد اصلی اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی با اجماع همه قوا و کارشناسان با پشتوانه کاملاً علمی است تصریح کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان باید تسهیل گرمسیر اشتغال استان باشند و بانک‌ها در راستای تحقق سند تولید و اشتغال استان نقش مهمی دارند‌.

بازوند بیان کرد: فرمانداران هر شهرستان هر 15 روز یک‌بار کارگروهی در راستای تحقق اهداف این سند تشکیل دهند، کمک‌های فنی اعتباری شهرستان‌ها به‌زودی به دستگاه‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. آ

قامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

کد خبر 6092633

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله