Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه ۵۵۰ میلیارد از سپرده‌های مردم در موسسه آرمان جذب شده است، گفت: کسی پاسخگوی سپرده‌گذاران نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزایر تسنیم، مجید کیانپور نمایندهمردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 16 خرداد) قوه مقننه در تذکری شفاهی با بیان اینکه 550 میلیارد تومان از سرمایه‌های مردم از سوی موسسه مالی و اعتباری آرمان جذب شده است، گفت: هیچ نهاد یا فردی نسبت به بازپرداخت سود و اصل سرمایه مردم در این موسسه پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمیسیون اصل 90، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی باید به این موضوع ورود کنند، اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم به جای پاسخگویی به سپرده‌گذاران، دژ مستحکمی برای این موسسه مالی ایجاد شده که مانع از پاسخگویی به سپرده‌گذاران شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس تصریح کرد: مشخص نیست اینگونه موسسات مالی و اعتباری چگونه مجوز می‌گیرند که نسبت به سپرده‌گذاران پاسخگو نیستند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی به این موضوع ورود کرده‌اند تا برای این موضوع فکری کنند تا اینگونه مسائل تکرار نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون اصل 90 و اقتصاد نیز این موضوع را پیگیری کنند تا مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

R1373/P1011116/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه فرزین بلیان که با درگیری با اشرار در مرز بانه استان کردستان به شهادت رسیده بود با حضور نیروها و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم در زادگاهش روستای رشید علی بخش کوزران به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • پیکر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد