Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:57:51 GMT

مراکز ذخیره سازی گندم در مازندران افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۶۲۰۰۷

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: مراکز ذخیره سازی گندم در مازندران افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد جعفری در بازدید از سیلوی در حال ساخت 20 هزار تنی کارخانه آرد مومنی سورک، اظهار کرد: با همکاری و مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات مناسب باید در سیلوسازی تلاش جدی داشت.

وی به افزایش مراکز ذخیره سازی گندم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: یک سیلوی 20 هزار تنی در کارخانه آرد خانی معماریان در سال گذشته افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 افزود: یک سیلوی 20 هزار تنی در کارخانه آرد سورک و همچنین یک سیلوی 50 هزار تنی در دو فاز توسط بخش خصوصی در قره تپه بهشهر در حال ساخت است.

وی از آغاز عملیات ساخت یک مرکز ذخیره سازی گندم در شهرستان نکا در تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: در سال زراعی جاری کارخانه های آردسازی که دارای سیلو است از اولویت ارائه گندم برای نگهداری و ذخیره سازی برخوردار می‌شوند.

جعفری از آغاز فصل خرید دانه روغنی کلزا تا کنون 16 هزار و 617 تن کلزا از کشاورزان مازندرانی خبر داد و اظهار کرد: در سال زراعی جاری این میزان خرید دانه روغنی کلزا از کشاورزان مازندران نسبت به سال قبل تقریبا 4 برابر افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 به میزان پرداختی مطالبات کلزاکاران اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته تاکنون 155 میلیارد و 677 میلیون ریال از مطالبات کلزا کاران مازندران از طریق بانک کشاورزی پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد از دانه روغنی کلزا در مازندران خریداری شده و روزهای پایانی سپری می شود.

جعفری با اشاره به اینکه شهرستان بهشهر با سه مرکز خرید و 36 درصد از کل خرید بیشترین سهم را درخرید به عهده داشت، اظهار کرد: سورک و انبار نودهک نکا به ترتیب با 18 درصد و 10 درصد در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

وی افزود: به ازای هرکیلو دانه کلزا با افت رطوبتی 10درصد و ناخالصی 2 درصد 2783 تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود و تا زمانی که کشاورزان ، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید دائر است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران

حسن اسماعیلی مدیر غله و خدمات بازرگانی شهرستان دهلران اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند.

وی تشریح کرد: ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام کار نظارت بر روند خرید را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان