Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را بازخوانی خط امام(ره) و بیان مواضع و دیدگاه‌های ایشان دانست و آن را چراغ راهی برای مسئولان و مردم عنوان کرد.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،حمیدرضا فولادگر درگفت‌و گو با میزان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل افزود: هرساله بیانات ایشان در این روز بنوعی بازخوانی خط امام(ره) و بیان مواضع و دیدگاه‌های ایشان است تا مسئولان مواظب باشند تا با حوادثی که پیش می‌آید و تحلیل هایی که ارائه می‌شود از خط امام دور نیفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این از ویژگی‌های بارز رهبر معظم انقلاب است که بعد از 28 سال از رحلت امام(ره)هر سال ویژگی‌های خط امام(ره)را برای مسئولان و مردم بازگو می‌کنند تا چراغ راهی برای ادامه حرکت در مسیر انقلاب باشد.


نماینده اصفهان در مجلس اضافه کرد: ایشان در بیانات روزگذشته به حوادث دهه 60 اشاره کردند، حوادثی که بعد از ترور‌ها ایجاد شد و آن کارهایی که منافقان کردند تروریسم رسمی برعلیه مسئولان و مردم بیگناه بود. اما متاسفانه در برخی تحلیل‌های کنونی طوری مطرح می‌شود که گویا آن‌ها مظلوم بوده‌اند.


فولادگر با اشاره به این جمله رهبری مبنی براینکه «جای جلاد و شهید در برخی تحلیل‌ها عوض می‌شود» خاطرنشان کرد: بیان این نکته از سوی رهبری برای جلوگیری از تحریف تاریخ است و جلوی فراموش شدن مظلومیت نظام و شهدای انقلاب درآن زمان را می‌گیرد.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: در تبلیغات انتخاباتی، سخنرانی‌ها و مناظرات بخاطر جو این برنامه‌ها مسائلی مطرح می‌شود، اما باید از مرزهای تقوا، اخلاق و انصاف هم دور نشویم، اما متاسفانه نکاتی در این دوره از سوی برخی چهره‌ها عنوان شد که به برخی از نهاد‌ها حمله شد و تعبیرهای غیر منصفانه و توام با ایراد اتهامی وارد شد لذا باید در این موراد دقت شود تا چنین تخلفاتی تکرار نشود.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

R30411/P30411/S9,1299,1300/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب