Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اعضای تیم كومیته ایران برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت‌های كاراته قهرمانی آسیا مشخص شدند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون كاراته، با نظر كادر فنی تیم‌های ملی كاراته بانوان و آقایان، اعضای كومیته تیمی ایران برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس در بخش بانوان، دلارام دوستی، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور و محدثه آقایی اعضای كومیته تیمی بانوان هستند كه در قالب تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا شركت خواهند كرد.

نازنین دوستی، فاطمه چالاكی، رزیتا علیپور، مبینا كاویانی و محدثه آقایی نفراتی هستد كه در بخش انفرادی مبارزه خواهند كرد.

در بخش كاتای تیمی پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی در تركیب تیم اعزامی به قزاقستان حضور دارند.

تكلیف كاتای انفرادی بانوان هم با پیكار مهسا افسانه و نگین باقری فردا مشخص خواهد شد.

دومین مرحله اردوی تیم ملی كاراته بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از صبح پنجشنبه 18 خرداد با حضور اعضای كاتا و كومیته انفرادی و تیمی در سالن شهید كبگانیان تهران آغاز می‌شود.

همچنین در بخش كومیته تیمی مردان كاراته سجاد گنج‌زاده، ذبیح‌اله پورشیب، مهدی خدابخشی، بهمن عسگری، ابراهیم حسن بیگی، سامان حیدری و علی اصغر آسیابری به روی تاتامی خواهند رفت.
مجید حسن‌نیا، امیر مهدی‌زاده، حسین سمندر، بهمن عسگری، مهدی خدابخشی و سجاد گنج‌زاده هم در بخش مبارزات انفرادی رودروی رقبای قاره‌ای قرار خواهند گرفت.

در بخش كاتای انفرادی امیر بهادر تدرین و در بخش كاتای تیمی، ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند در تاتامی قزاقستان حضور خواهند داشت.

دومین مرحله اردوی تیم ملی مردان كاراته هم از صبح فردا چهارشنبه 17 خرداد در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود.
به گزارش میزان، نکته جالب ترکیب کومیته تیمی مردان و زنان حضور نفرات باتجربه‌ای است که در رقابت‌های انتخابی عملکرد بسیار ضعیفی داشتند اما گویا آنها هیچ‌وقت حتی برای مدت کوتاه هم نباید از تیم ملی دور بمانند.

پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا 20 تا 27 تیر در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: موضوع اصلی در عملیات «وعده صادق» تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست، مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن تأثیر گذار است.

امام جمعه پردیس افزود: امروز امپراطوری های دنیا در حال شکست خوردن است، حضور رسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می‌خواهد روایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز حصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری در مسئله فلسطین در غرب به ویژه آمریکا به راه می‌افتد.

امام جمعه پردیس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در جهش تولید بسیار اهمیت دارد، تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کد خبر 6089074

دیگر خبرها

  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!