Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری به منظور پاسخگویی به سوال نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه درباره مشکلات کارمندان مخابرات در صحن علنی امروز سه‌شنبه 16 خرداد ماه حضور یافت.

وی در ابتدا با بیان اینکه ما این مشکل را طی چند سال گذشته داشته‌ایم و دوستان هنوز باور نکردند که شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده گفت: شرکت مخابرات ایلام در تاریخ 18 مهر ماه سال 88 بر اساس اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شد و بالای 50 درصد سهام‌داران این شرکت مربوط به بخش خصوصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شرکت مخابرات ایران دارای هیأت مدیره‌ای است که 20 درصد آن متعلق به دولت بوده و عملا یک نفر از 5 نفر در هیأت مدیره از سوی دولت تعیین می‌شوند.


وزیر ارتباطات و فناوری بیان داشت: همکاران بنده در مخابرات انتظار داشته و علاقه‌مندند که تمام مزایایی که در بخش دولتی وجود دارد در بخش خصوصی هم باشد و بر این اساس مزاحم نمایندگان مجلس شده و تلاش می‌کنند بگویند این شرکت دولتی است.


واعظی با تأکید بر اینکه تمام مسائل مربوط به شرکت مخابرات مربوط به قانون کار و وزارت کار می‌شود، اظهار داشت: در حقیقت اگر می‌خواهیم ببینیم نظارت در این شرکت چگونه است باید از ربیعی وزیر کار این سوالات پرسیده شود که بنده نیز این مورد را از وی پیگیری کرده و وزیر کار اعلام داشت که نظارت بر این شرکت به صورت مستمر در حال انجام است.


واعظی تأکید کرد: اما آنچه مربوط به مسائل پرسنلی، بازنشستگی، طبقه‌بندی مشاغل و ... می‌شود را دنبال می‌کنیم اما مسئولیت آن با وزارت اطلاعات و فناوری نیست.


در حال تکمیل/

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، گفت: به منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات با موضوع روند توسعه طرحه فیبرنوری و نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان منعقد شد.
ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، افزود: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.
وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • گرده افشانی ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار از نخلستان های خفر