Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سومین نشست اعتقادی و معنوی ماه مبارک رمضان در (روز شانزدهم خرداد )در حسینیه حضرت زهرا (س) ناحیه امام سجاد(ع) برگزار شد.

در این نشست که کلیه پایوران خواهر و برادر و کلیه سربازان وظیفه حضور داشتند حجت الاسلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مورد برکات ماه مبارک رمضان مطالبی را بیان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ملک اظهار داشت:پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) میفرمایند"علیکم فی شهر رمضان بکسره الاستغفار و الدع" بر شما با در ماه مبارک رمضان به کثرت دعا و استغفار یعنی ای امت تا میتوانید در ماه رمضان دعا و استغفار کنید.

وی افزود: این عمل دو خاصیت دارد؛اول ؛استغفار یکی از باب هایی است که مشکلات را حل میکند و دیگری اینکه دعا بلا را از انسان دور میکند.

حجت الاسلام ملک بیان داشت: امام صادق (ع) از رسول گرامی اسلام (ص) نقل میکنند که روزی پیامبر به جبرائیل فرمودند؛ من را نصیحت کن جبرائیل به پیامبر فرمود؛ در دنیا به چیزی دل نبند که آن چیز روزی از تو جدا میشود, آن چیزی را که دوست میداری در دنیا دوست بدار و در آخرت دوست ندار, از آن چیزی که تو را از رسیدن به بهشت دور میکند دوری کن و دنیا را به آخرت ترجیح نده, یا رسول ا... آن چیزی که در دنیا میبینی ولی در آخرت نمیبینی چیست گفت حساب است, آنجایی که نماز را نور چشم تو قرار داد در دنیا چیزی به حساب نمی آید اما در آخرت بسیار مهم است و اولین سوال قبر همین است.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام میفرمایند؛ مردم 5 چیز را فراموش میکنند؛قصرهای بهشتی که در دنیا برای خودشان درست میکنند قصر ها را در میابند اما قبر ها را خیر، از حساب و کتاب در مال دنیا دقیق اما در آخرت غافل هستند، دنیا را میطلبند گویی که دارند پرستش میکنند ولی آخرت را رها کرده اند، به زنان محبت میکنند گویی که که حورالعین را فراموش کرده اند ، دنیا را به خودشان و آخرت را به دیگران میفروشند.

حجت الاسلام ملک در پایان خاطر نشان کرد: اگر انسان ها باب الواسعه و رحمت الواسعه را درک کنند میتوانند فطرت ذاتی سیر نزولی و حرکتی داشته باشد، فطرت ذاتی یعنی خداشناسی یعنی اینکه انسان بتواند ذاتی که بقا دارد و ندارد را برای رسیدن به سیر حرکت صعودی درک کند و بشناسد.

خبرنگار بسیجی: فرهادی


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است