Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، علی غضنفری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری پانزدهمین یادواره 14 شهید روستای درازی و هفت شهید گمنام شهرستان دشتی اظهار کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا این است که بتوانیم فرهنگ شهید و شهادت را به عنوان پایه و اساس زندگی خودمان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدا به عنوان یک چراغ در مسیر زندگی ما باید قرار گیرد، افزود: حذف فرهنگ شهادت در کتب درسی دانش آموزان تأسف‌بار است و اینکه عده‌ای به مانند موریانه این فرهنگ را نشانه گرفته‌اند به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند اما تاکنون نتوانسته‌ایم به شکل عملی و کاربردی وصیت‌نامه شهدا را در زندگی خودمان پیاده کنیم.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا با این هدف انجام می‌شود که بار دیگر با زدن تلنگری به خود بدانیم که چقدر در حق شهدا برای اجرایی کردن خواسته‌های آنها که در وصیت‌نامه‌هایشان به آن اشاراتی روشن و واضح داشته‌اند کوتاهی کرده‌ایم.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی به شهادت رسیدن ستواندوم حمید سلطانی نژاد، جمعی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هیرمند، عامل شهادت این شهید بزرگوار، به هلاکت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: لحظاتی قبل، ماموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان نمود که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: ضمن دستگیری دو همدست وی، از مخفیگاه شان، یک قبضه سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد
  • عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • (ویدیو) وصیت‌نامه جواد خیابانی در یک برنامه تلویزیونی
  • ببینید | روایت جواد خیابانی از وصیت‌نامه خود؛ قول مهم آقای گزارشگر به مارادونا
  • جزییات انتشار ۱۵ عنوان کتاب درباره شهدای کشتی‌گیر
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند
  • سر زدن کوچکترین خطا از اسرائیل مساوی با نابودی این رژیم است