Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، چند روز قبل تعدادی از کاندیداهای شورای شهر زنجان در اعتراض به نتیجه شورای شهر زنجان در مقابل فرمانداری زنجان تجمع کردند، در نتیجه افزایش اعتراض از سوی کاندیداها، استاندار زنجان دستور بازشماری آرای دستی و نتایج برخی از صندوق‌های زنجان را صادر کرد.

اسداله درویش‌امیری به همراه رئیس ستاد انتخابات استان و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان زنجان در واکنش به اعتراضات تعدادی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر زنجان، طی تنظیم صورتجلسه‌ای، دستور بازشماری آراء برخی صندوق‌ها و شمارش آراء دستی واصله را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر زنجان در همین راستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: صورت جلسه مربوط به بازشماری امضاء شده است و بر اساس بازشماری صورت گرفته 105 رای به آرای بنده اضافه شد.

رزاق محمدی ادامه داد: طبق شمارش آرای صورت گرفته، اوصالی که قبل از بنده بوده و نفر دهم بود، حالا 25 رأی کمتر از من دارند و نفر یازدهم شد.

عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر زنجان افزود: طبق آمار آرای دستی 600 برگ بود 5 تا 6تایی بود که نزدیک 2 هزار و 800 تا 3 هزار تک رأی بود.

محمدی با اشاره به اینکه قبلا آرای علی‌البدل اول 9 هزار و 942 رای بود و آرای بنده نیز 9 هزار و 941 رای بود، گفت: با شمارش صورت گرفته، برای سایر اعضا نیز تعدادی رأی ثبت شد.

عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه امروز آرای تجمیع انجام شده و رسما توسط هیأت نظارت اعلام خواهد شد، تصریح کرد: ما از هشت و نیم صبح تا ساعت سه نصف شب در آنجا بودیم و عبدالرضا شهبازی به عنوان نماینده استاندار آنجا حضور داشته و حتی دقایقی نیز علی وقف‌چی در این محل حاضر شده و بر شمارش آرا نظارت کردند.

لازم به ذکر است، رزاق محمدی عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان که با شمارش آرای صندوق‌های رأی به جایگاه اول رسید، در دوره چهارم شورای شهر زنجان نیز عضو اول علی‌البدل بود که با انصراف یکی از کاندیداهای شورای شهر به عنوان عضو شورای شهر مشغول به کار شد.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رییس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیأت علمی متناسب با چارچوب هایی که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته در مراسمی با حضور رییس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

کد خبر 6079871

دیگر خبرها

  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود