Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی طی مصاحبه با تایمز اسرائیل درباره مسائل مختلفی از جمله جاه‌طلبی ترکیه در اروپا و نزدیکی موضع کاخ‌سفید به اسرائیل علیه ایران، صحبت کرد.

یعلون در مصاحبه با وبگاه «تایمز اسرائیل» ضمن متهم کردن اردوغان به سلطه‌طلبی بر اروپا گفت: «اردوغان عامدانه مشغول اسلامیزه کردن اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..وی برای سال‌ها به افراطیون اجازه داد تا از سراسر دنیا به سوریه و عراق رفته و سپس بعنوان یک جنگجوی کارکشته به کشورهایشان بازگردند.»

وی با بیان اینکه ترکیه تروریست‌های سوریه را به اروپا می‌فرستد، تاکید کرد: «اردوغان بعنوان رهبر اخوان‌المسلمین عمل می‌کند و می‌خواهد اروپا را اسلامیزه کند. زمانی هم که اروپا از او خواست تا آن موج را متوقف کند، در عوض خواستار ورود بدون ویزای ترک‌ها به اروپا شد. وی همچنین از ترک‌های مسلمان که به اروپا می‌روند خواست نرخ زاد و ولد خود را افزایش دهند.»

این مقام سابق اسرائیلی ، درباره نزدیکی بیشتر مواضع دولت جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی نسبت به دولت قبل نیز گفت: «ترامپ ایران را هسته اصلی مشکلات در خاورمیانه می‌داند و نه بخشی از راهکار بحران‌ها، اما دولت اوباما اینگونه نبود.»

یعلون درباره اعتماد به نفس ترامپ برای حصول صلح میان فلسطین-اسرائیل اما تصریح کرد: «اگر کسی در کاخ سفید معتقد باشد که می‌تواند توافق دائم (صلح میان فلسطین-اسرائیل) بدست آورد، شکست آن تضمین شده است.»

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون

آفتاب‌‌نیوز :

بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بار‌ها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند.

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد، اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقمند به حفظ آزمون است، اما به شرطی که آن‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترکیه بالاخره تمامی روابط تجاری خود با اسرائیل را قطع کرد
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل