Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:39:12 GMT

حمل زغال‌ سنگ در راه‌آهن شرق 51 درصد رشد داشت

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۶۴۸۴۹

حمل زغال‌ سنگ در راه‌آهن شرق 51 درصد رشد داشت

به گزارش ایرنا از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد ابراهیم اقبالی افزود: راه‌آهن شرق 51 هزار و 95 تن زغال‌ سنگ در ماه گذشته بارگیری کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ( 33 هزار و 935 تن)، 51 درصد رشد داشته است.
وی با بیان این که درآمد حاصل از بارگیری زغال‌ سنگ نیز در این ماه 63 درصد رشد داشته است، اظهارداشت: در اردیبهشت ماه امسال 326 هزار و 500 تن سنگ آهن توسط شبکه ریلی جمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقبالی بیان داشت: درآمد حمل سنگ ‌آهن در اردیبهشت امسال علیرغم افزایش حمل بار به دلیل اعمال تخفیف تعرفه‌ای بار حمل شده به سمت بندرعباس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش داشته است.
مدیرکل راه‌آهن شرق یادآورشد: تناژ حاصل بارگیری دراین اداره کل در ماه گذشته 399 هزار و 457 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ( 371 هزار و 624 تن ) 7 درصد رشد را نشان می دهد.
اقبالی در پایان تصریح کرد: در اردیبهشت‌ ماه سال جاری 573 میلیون و 934 هزار و 60 تن کیلومتر بار ناخالص در این اداره کل حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 507 میلیون و 476 هزار و 750 تن بوده 13 درصد افزایش داشته است
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**1108*1579* خبرنگار: ایرج منصوری * انتشار: مرضیه فاتحی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی

بابک یکتاپرست با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: در سال جاری به دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم‌ و متاسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به همراه دارد.

وی افزود: از هشتم فروردین‌ تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (۱۶ نفر)، لرستان (۱۲ نفر) و کرمانشاه (۱۰ نفر) رخ داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • افزایش۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی