Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶، شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو را در پردیس های خودگردان خود اعلام کردند.



دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرده است: مطابق آیین نامه تشویقی دانشگاه، پذیرفته شدگان در پردیس خودگردان در بدو ورود، براساس معدل مقطع کارشناسی، طی نیمسال اول تحصیلی از حداکثر ۵۰ درصد تخفیف شهریه بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین مطابق آیین نامه تشویقی دانشگاه، دانشجویان پردیس خودگردان طی نیمسال‌های بعدی، براساس معدل کسب شده در مقطع کارشناسی ارشد، از حداکثر ۵۰ درصد تخفیف شهریه بهره مند خواهند شد .



با توجه به عدم وجود امکانات خوابگاهی، به پذیرفته شدگان پردیس گرمسار خوابگاه تعلق نمی گیرد و انتقال یا مهمان شدن پذیرفته شدگان پردیس های اقماری (بندرعباس، گرمسار و ماهشهر) به دانشگاه امیرکبیر تهران امکان پذیر نیست.




دانشگاه صنعتی شریف نیز در شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد ۹۶ در رشته های پردیس های خودگردان خود اعلام کرده است: ادامه تحصیل در شیوه آموزشی پژوهشی پس از اتمام نیمسال دوم تحصیل منوط به احراز شرایط پردیس بین الملل و دانشگاه صنعتی شریف است، در غیر این صورت شیوه تحصیلی دانشجو به آموزش محور تبدیل خواهد شد.



به دانش آموختگان پردیس خودگردان کیش این دانشگاه، دانشنامه رسمی پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف اعطاء خواهد شد. همچنین برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، ۲۵ درصد تحفیف در شهریه متغیر مصوب هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف در نظر گرفته خواهد شد.



برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته که در مقطع کارشناسی از پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شده باشند، ۲۰ درصد تحفیف در شهریه کل مصوب هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف در نظر گرفته خواهد شد.



همچنین به سه نفر از پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته که موفق به کسب رتبه های اول تا سوم در مقطع کارشناسی خود از دانشگاه‌های دولتی و یا دانشگاه های آزاد مراکز استان ها باشند، معافیت از پرداخت شهریه تحصیلی مصوب هیأت امنای دانشگاه صنعتی شریف به تشخیص شورای پذیرش پردیس تعلق می گیرد.



اطلاعات مربوط به مبالغ شهریه برای رشته های مختلف در سال تحصیلی ۹۷_۹۶ در پایگاه اینترنتی: www.kish.ac.ir و www.kish.sharif.edu در دسترس علاقمندان است. مبلغ شهریه شامل هزینه های مسکن، ایاب و ذهاب، تغذیه، کتاب، سایر هزینه های دانشجویی و در صورت نیاز آموزش زبان نمی شود.



پرداخت شهریه ثابت در هر نیمسال تحصیلی الزامی است. حتی اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی باشد و در واحدهای جبرانی ثبت نام کرده باشد.



در صورت انصراف یا اخراج دانشجو از دوره در هر یک از مراحل تحصیل و به هر دلیل وجه دریافتی از دانشجو بابت شهریه، به وی مسترد نخواهد شد. انتقال یا مهمان شدن پذیرفته شدگان در پردیس بین الملل کیش تحت هر شرایطی به دانشگاه صنعتی شریف در تهران امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد

دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای اعلام کرد برای هیچ یک از موسسات آموزشی مجوز ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آن‌ها در مقطع کارشناسی ارشد صادر نکرده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای نسبت به ثبت نام داوطلبان کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه نکاتی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه برخی از مؤسسات با استفاده از آرم و اطلاعات پرتال دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، در حالی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام شده و اطلاعیه‌های مربوط به آن فقط از طریق سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می‌شود.

موسساتی نظیر سایت «فراگیر نت» که با عنوان «سامانه ثبت نام آموزش عالی آمادگی فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد» تبلیغات گسترده‌ای را در فضای مجازی در راستای ثبت نام داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع فوق شروع کرده و با منتسب کردن خود به دانشگاه، سو استفاده از تشابه اسمی، ارائه شماره دانش پذیری به داوطلبان و وعده‌های غیر واقعی مبنی بر قبولی در دانشگاه، اقدام به ثبت نام و دریافت مبالغ میلیونی از داوطلبان می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان