Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@04:26:28 GMT

زن ۳۵ ساله از زیر آوارهای ساختمان گیشا خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۶۴۹۶۹

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: تنها مصدوم حادثه ریزش ساختمان در منطقه گیشا به بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل شد.حسن عباسی افزود: همزمان با وقوع این حادثه ۲ تیم درمانی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با تلاش آتش نشانان یک خانم ۳۵ ساله که از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شده بود از زیر آوار خارج که این مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پایان عملیات جستجوی افراد محبوس شده در زیر آوار توسط آتش نشانان خبر داد و گفت: تنها یک خانم ۳۵ ساله توسط آتش نشانان از زیر آوار خارج شد.

سید جلال ملکی گفت: در حال حاضر آتش نشانان در محل حادثه مشغول عملیات ایمن سازی محل هستند و با تلاش آتش نشانان در این حادثه ۲۰ نفر نجات یافتند.


منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد گفت: در پی تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ گزارش تلفنی مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی موتورسیکلت در شهر تلخاب از توابع شهرستان فراهان، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرین تلخاب به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه مشخص شد، متأسفانه راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات فوت کرده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی ضمن تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت ادامه داد: راکبان موتورسیکلت باید به منظور حفظ ایمنی خود و سرنشینان از هرگونه حرکات خطر آفرین و تخطی از سرعت مطمئنه در سطح معابر درون شهری که بی تردید خطرات جبران ناپذیری را برای آنان و عابرین در پی خواهد داشت، خودداری کنند چرا که عدم رعایت اصول ایمنی، موجب فوت و صدمات و معلولیت‌های دائمی افراد شده است.

کد خبر 6099598

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • سه عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت