Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاحی با اشاره به این که در طول ماه مبارک رمضان هیچ واحد صنفی برای موضوع پروانه کسب پلمپ نخواهد شد، خاطرنشان کرد: در طول ماه رمضان کسانی که برای حق عضویت و یا پروانه کسب به اتحادیه مراجعه می کنند از تخفیف ۲۰ درصدی به مناسبت این ایام برخوردار خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازچشم برخوار؛ رئیس اتاق اصناف شهرستان برخوار در گفتگویی، به فعالیت های اتاق اصناف در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این ماه، به منظور رفاه عمومی شهروندان نمایشگاه ضیافت ماه مبارک رمضان از ۲۲ خردادماه جاری لغایت دوم تیرماه در پارک معلم شهر دولت آباد برپا خواهد شد که در نمایشگاه مذکور پیگیر ارائه و توزیع یک سری اقلام دولتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فتاحی با بیان این که اقلام توزیعی تا پایان هفته جاری مشخص می شود، افزود: به دلیل توزیع اقلام دولتی در این نمایشگاه، قیمت ها برای رفاه شهروندان و تنظیم بازار بسیار مفید است.

وی در ادامه اظهار کرد:واحد بازرسی و نظارت اصناف نیز همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان بر واحدهای صنفی رستوران داران نظارت دارد و در صورت بروز هرگونه تخلف برخورد جدی با آن ها خواهد شد،همچنین بر واحدهای صنفی آشپزی ها، شیرینی فروشی ها و میوه فروشی ها و نحوه فروش زولبیا و بامیه نظارت انجام می شود و در صورت گرانفروشی برخورد جدی با آن ها می شود.

فتاحی قیمت فروش زولبیا و بامیه نرخ مصوب شده درجه یک را ۱۰ هزار تومان و نرخ مصوب شده درجه دو را ۹ هزار تومان عنوان کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده گرانفروشی در این زمینه، می توانند موارد را گزارش بدهند و ما نیز با واحدهای متخلف برخورد و این واحدها جریمه و فرم تعزیرات خواهند خورد.

این مسئول ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان گشت مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره اماکن، فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر و اداره تعزیرات از واحدهای صنفی در قالب تیم های مختلف انجام خواهد شد و همه واحدهای صنفی یاد شده را نظارت می کنند و با گرانفروشی و هرگونه تخلف و همچنین موردهای منکراتی برخورد جدی خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف برخوار در ادامه با اشاره به این که در طول ماه مبارک رمضان هیچ واحد صنفی برای موضوع پروانه کسب پلمپ نخواهد شد، خاطرنشان کرد: کسانی که در این ماه، برای حق عضویت و یا پروانه کسب به اتحادیه مراجعه می کنند از تخفیف ۲۰ درصدی به مناسبت این ایام برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد

یر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب‌ و کارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب‌ و کارهای حقیقی است و نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

به گزارش ایسنا، مهدی مظفری با بیان این مهم که اعطای وام براساس تبصره ۱۸ آیین نامه «حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» صورت می‌گیرد، درباره جزییات بیشتر این خبر اظهار کرد: این وام به دسته‌ای از کسب و کارهای حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که دارای حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا و یا ارائه خدمات بر روی سکوهای مشمول هستند.

به گفته وی، این سکوها شامل ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله می‌شود.

مظفری با اشاره به وجود دسته‌بندی در این تسهیلات افزود: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

روش دریافت وام های کسب و کار

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت، در خصوص چگونگی فرآیند ثبت درخواست وام بیان کرد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۶۴۹ به نشانی https://۱۶۴۹.ir، «شیوه‌نامه اعطای تسهیلات به کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال» را مطالعه کنند.

پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان، درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی موردنظر ارسال می‌شود و پس از مشخص شدن نتیجه نهایی، به بانک عامل جهت پرداخت، ارسال خواهد شد.

گفتنی است، کوتاه شدن زمان بررسی، اجرا و تصویب این وام نسبت به دوره‌های گذشته، اصلی ترین مزیت آن نسبت به دوره‌های گذشته است؛ به طوری که پیش از این، ۲ ماه الی ۷۵ روز زمان لازم بود تا وام تصویب شده به بانک عامل برسد.

اما در شرایط کنونی، این زمان حداکثر به یک ماه کاهش یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • تخفیف‌های آیفون در چین کارساز شد
  • درخواست مجوز برای این صنف بیشترین تقاضا را دارد | ۲۵ اردیبهشت ؛ پایان مجوزهای کاغذی
  • روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!