Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف مقدار ۱۸۴ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک که به طرز حرفه ای در اتاق بار یک کامیونت جاساز شده بود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری از ایستگاه به یک کامیونت فوتون که از شرق کشور عازم تهران بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صادق کاظم زاد با بیان اینکه در بازرسی دقیق از خودرو 184 کیلو و 450 گرم تریاک که به طرز حرفه ای در اتاق بار کامیونت جاساز شده بود کشف شد،بیان کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی خاطر نشان کرد: برخورد باسوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی در اولویت کاری نیروی انتظامی است و پلیس هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کشف 56 کیلو گرم تریاک در اصفهان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار 56 کیلو و 100 گرم تریاک توسط ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی در گفت و گویی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران یگان تکاوری اصفهان حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی این استان به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو به ایست ماموران توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد که در اقدامی ضربتی خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار 56 کیلو و 100 گرم تریاک کشف شد.

این مسئولانتظامی بیان کزد: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برایسیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف بیش از یک تن ذرت مکزیکی خارجی در خمینی شهر
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر،از کشف مقدار یک تن و 640 کیلو گرم ذرت مکزیکی خارجی به ارزش 200 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد در گفت و گویی بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان خمینی شهر از دپوی یک محموله ذرت مکزیکی خارجی در انباری مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی بعمل آمد که مقدار یک تن و 640 کیلو گرم ذرت مکزیکی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 200 میلیون ریال اعلام شده است .

سرهنگ جعفری نژاد افزود: در این رابطه، یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

عدم توجه به جلو دوکشته و دو مجروح برجای گذاشت
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از واژگون شدن یک سواری پراید در محور معلمان شهرستان خور و بیابانک و فوت دو نفراز سرنشینان خودرو و مجروحیت دو سرنشین دیگر آن خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ماموران پلیس راه “خور-جندق” از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور معلمان مطلع و به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی دو سرنشین خودرو در دم فوت و دو سرنشین دیگر مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه عدم توجه به جلو توسط راننده پراید اعلام شده است .

سرهنگ کریمی در پایان از رانندگان خواست، با سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث جاده ای نباشیم.

توقیف 220 میلیون ریال کالای قاچاق در اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان از کشف دو محموله کالای قاچاق به ارزش 220 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حسن یاردوستی اظهار کرد: در راستای برخورد با وارد کنندگان کالای قاچاق طرح بازرسی از خودروهای مشکوک به صورت همزمان در چند نقطه از شهر اصفهان اجرا شد.

وی افزود: در بازرسی از یک کامیونت خاور تعداد هفت هزار و 725 عدد نوشابه انرژی زای خارجی و در بازرسی از یک سواری پژو 405 تعداد 20 هزار و 800 نخ سیگار خارجی ، 100 عدد نوشابه انرژی زا و 32 بسته آدامس خارجی کشف شد.

سرهنگ یاردوستی، اضافه کرد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 220 میلیون ریال اعلام شده است .

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: در این خصوص دو متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد:مبارزه با کالای قاچاق یک وظیفه همگانی است و حمایت از کالای داخلی باعث رشد و پیشرفت اقتصادی کشور می شود.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 600 میلیون ریال اموال مسروقه
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف 600 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت از اماکن خصوصی ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ خسروی افزود: کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و یک سارق حرفه ای را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی تاکید کرد: با دلالت متهم به پلیس آگاهی، تحقیقات از وی صورت گرفت و متهم در تحقیقات انجام شده به سرقت 600 میلیون ریال اموال از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، به همشهریان توصیه کرد: برای اتاق هایی که اموال با ارزشی نظیر مدارک مهم،اسناد مالی،تجهیزات گران قیمت و… در آن نگهداری می شوند، درب های ضد سرقت نصب کنید و قفل هایی را که کلید یدکی آن ها گم شده و یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده است تعویض کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش