Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات گناوه گفت: هیات نظارت صحت انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ را تائید کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید علی پاک‌نژاد افزود: براین اساس روح اله ملک زاده با 10234 رای، ماندنی عرب زاده 8776 رای، مختار شرونی 6900 رای، فاطمه اسماعیلی 6043 رای، فرشید خضری 5986 رای، زهرا عرب زاده 5412 و خسرو حسینی با 5246 رای به عنوان منتخبان اصلی و نادر تعاون کردار با 4905 رای، مجتبی حیات داودی با 4232 رای، حمیده سراجی با 4224 ، رقیه خدری با 4049 و کاظم فتحی با 4017 رای به عنوان علی البدل شورای پنجم شهر گناوه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما تصریح کرد: در شهر ریگ نیز علی قرائتی با 1163 رای، لیلا معتمدزاده با 1100 رای، عباس بحرپور با 1089 رای، عبدالخالق منصوری زاده با 1037 رای و غلامعلی عرب زاده با 974 رای به عنوان اعضای اصلی و احسان ارجمند با 825 رای، عبدالرضا عبدالهی با 665 رای و اسماء قاسمیان با 595 رای به عنوان منتخبان علی البدل پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر هستند.

پاک‌نژاد بیان کرد: در اجرای بند 2 ماده 73 آیین نامه اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر، درصورتی که نامزدی به تائید صحت برگزاری انتخابات معترض است می تواند حداکثر در مدت 2 روز پس از انتشار آگهی شکایت خود را به هیات عالی نظارت استان مستقر در استانداری بوشهر ارایه دهد.

شهرستان گناوه با 102 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس