Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله (ره) گفت: یوم الله 15 خرداد روز پیوند ناگسستنی ملت با ولایت و روز رستاخیز ملت ایران در برابر استبداد و استکبار و مبدأ جوشش نهضت عظیم الهی است به رهبری خمینی کبیر است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه‌نقل ازباقرشهر نیوز؛ اصغر آرزومندی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد اظهار داشت: آن‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، هیچ حرکت آزادی‌خواهانه‌ای در سرتاسر جهان به‌ویژه در جهان اسلام نیز مشاهده نمی‌شود که بی‌تأثیر از نهضت خونین مردم مسلمان و انقلابی ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 15 خرداد به‌عنوان یک نقطه عطف در تاریخ مبارزات این کشور است ، یوم‌الله پانزده خرداد روز پیوند ناگسستنی ملت با ولایت و روز رستاخیز ملت ایران در برابر استبداد و استکبار و مبدأ جوشش نهضت عظیم الهی است به رهبری خمینی کبیر است.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله (ره) عنوان کرد: رمز بقا و تکامل خط و راه امام (ره) در وحدت و انسجام ملی نهفته است و همگان باید بدانیم امروز دشمن برای نفوذ به بدنه انقلاب و عملی‌سازی نیات شیطانی خود به دنبال اختلاف افکنی و دو قطبی نمودن جامعه اسلامی است پس باید بیش از پیش با هوشیاری، تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبری حکیم و فرزانه چون همیشه نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه گر به سرکردگی آمریکای پلید را خنثی کرد.

وی در دامه افزود: 15 خرداد؛ یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد، یادآور می‌شود؛ امروز جوشش خون مردم مؤمنی که در سال 1342 به رهبری حکیمی فرزانه، حماسه تاریخی را رقم زدند، در رگ‌های عدالت‌خواهان جهان جریان یافته و هر روز امید به خروشی فراگیر بر ضد مستکبران جهان را پر رنگ‌تر می‌کند تا آنجایی که پیام انقلاب با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رییس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

کد خبر 6081461

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم کوبید
  • هاآرتص: اسرائیل شکست خورد هر تهدید ایران، ما را به لرزه درمی‌آورد