Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 23:30 چهاردهم خرداد ماه جاری وقوع یک فقره اسیدپاشی در پاسگاه نعمت‌آباد به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 152 خانی‌آبادنو به محل حادثه اعزام شدند.با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی اولیه مشخص شد پسر جوانی از سوی چهار مرد نقاب‌دار مورد اسیدپاشی قرار گرفته و متهمان از صحنه گریخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاکی این پرونده که از ناحیه دست، شکم و پاها دچار سوختگی شده بود در اظهاراتش به مأموران گفت: در منزلمان با برادرم در حال استراحت بودیم که زنگ را زدند، زمانیکه به جلوی در رفتم، چهار نفر در حالیکه شوکر و قمه در دستانشان بود من و برادرم را مورد ضرب و شتم قرار دادند، این افراد پس از اسیدپاشی، گریختند همچنین در اسیدپاشی برادرم نیز کمی آسیب دید.

وی ادامه داد: یکی از این افراد را می‌شناسم، او چهار ماه قبل در پارک مزاحم یک نفر شده،‌ او را با قمه زده، بازداشت شده و به زندان افتاده بود؛ او فکر می‌کرد من مسبب بازداشت و زندان افتادنش هستم و از من کینه به دل گرفته بود، اما من این کار را نکردم.همزمان با اعلام مراتب این حادثه به بازپرس امور جنایی تهران، محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران دستو

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد

مجید آخوندزاده مدیر امور آبرسانی شهرستان یزد با بیان اینکه چاه تامین آب شرب در شرایط اضطراری بخش آکرم آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: با حفر این چاه بیش از ۱۵ هزار نفر از جمعیت بخش اکرم آباد از بهبود فشار آب و آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

او دبی آب این چاه را ۲۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: خط انتقال این چاه ۱۰۰ متر است که آب این چاه را به مخزن پنج هزار مترمکعبی اکرم آباد انتقال می‌دهد.

مدیر امور آبرسانی شهرستان یزد مدیریت مصرف آب برای گذر از تنش آبی تابستان پیش رو را ضروری خواند و ادامه داد: امیدوار هستیم بتوانیم با صرفه جویی و همراهی مردم در تابستان ۱۴۰۳ کمترین قطعی و افت فشار را شاهد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • دعوای ۲ مشتری نانوایی با کندن گوش
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا