Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه چایخانه داران کرج با بیان اینکه متاسفانه در ماه مبارک رمضان هر واحد صنفی حتی نجاری مبادرت به فروش آش و حلیم می‌کند، گفت: اتاق اصناف باید به صورت ریشه‌ای با این امر برخورد کند.

علی سرحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرج با اشاره به ماه مبارک رمضان و بازار داغ آش و حلیم در این ماه‌ اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم روزه‌دار از آش و حلیم در ماه مبارک رمضان، متاسفانه هر واحد صنفی بی‌هویت که شرایط بهداشتی لازم را هم ندارد، به فروش این غذاها اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه چایخانه‌داران کرج با بیان اینکه ما اعتراضات زیادی در این زمینه به اتاق اصناف و بازرسی آنداشته‌ایم، ادامه داد: در حال حاضر شرایط بهتر شده ‌و اداره بهداشت، اماکن، اتاق اصناف و بازرسیدر حال برخورد هستند اما به سبب اینکه این واحدها بسیار زیاد‌ند، تاثیر زیادی ندارد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در ماه مبارک رمضان هر واحد صنفی حتی نجاری مبادرت به فروش آش و حلیم می‌کند، عنوان کرد: این امر هم برای سلامتی مردم خطرآفرین بودههم چهره شهر را زشت کرده است.

سرحدی با بیان اینکه با توجه به اینکه این معضل فقط در یک ماه اتفاق می‌افتد و تا اخطار به واحد صنفی می‌دهند ماه مبارک تمام شده‌ و دیگر اثری ندارد، اضافه کرد: اتاق اصناف باید به صورت ریشه‌ای با این امر برخورد کند و تنها واحدهایی مجاز به فروش آش و حلیم هستند که از اتحادیه چایخانه‌داران مجوز دریافت کرده باشند.

وی با اشاره به اینکه هیچ واحدی صنفی نمی‌تواند در این ماه جواز موقت برای فروش آش و حلیم دریافت کند، گفت: تمام واحدهایی که به صورت یک ماهه در ماه مبارک رمضان در این زمینه فعالیت می‌کنند، به صورت غیرقانونی است و جوازداران اتحادیه به شدت به فعالیت یک ماهه این واحدهای صنفی اعتراض دارند.

رئیس اتحادیه چایخانه‌داران کرج با بیان اینکه برخی افراد در پیاده‌روها اقدام به فروش آش و حلیم می‌کنند، اضافه کرد: در این موارد علاوه بر اینکه به هیچ وجه مسائل بهداشتی رعایت نمی‌شود، سبب ایجاد سد معبر هم شده و وظیفه شهرداری است تا با این افراد برخورد کند.

سرحدی با اشاره به اینکه مردم باید از واحدهایی آش و حلیم تهیه کنند که دارای مجوز باشند،‌ تاکید کرد: واحدهای دارای جواز فروش، باید نرخ کالا، کارت بهداشت، کارت آموزشی، جواز کسب و کارت مدیریت خود را به دیوار واحد صنفی نصب کنند.

انتهای پیام/

R41451/P4001/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد