Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:27:44 GMT

صحت انتخابات شورای پنجم شهرهای گناوه و ریگ تائید شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۶۷۵۶۵

صحت انتخابات شورای پنجم شهرهای گناوه و ریگ تائید شد

فرماندار گناوه گفت: با تایید صحت انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ، اعضای شورای اصلی و علی‌ البدل شورای پنجم شهرهای گناوه و ریگ معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، سید علی پاک‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با قدردانی از حضور با شکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: با شرکت گسترده مردم درپای صندوق‌های اخذ رای در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان گناوه در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: مردم همیشه در صحنه این شهرستان با حضور حماسی خود با دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند.

فرماندار گناوه از تایید صحت انتخابات شورای پنجم در دو شهر ریگ و گناوه خبرداد و افزود: با تایید صحت انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ، اعضای شورای اصلی و علی‌ البدل شورای پنجم شهرستان گناوه معرفی شد.

پاک‌نژاد با اشاره به اعضای انتخاب شده در شورای شهر گناوه خاطر نشان کرد: روح الله ملک‌زاده با 10 هزار و 234 رای، ماندنی عرب‌زاده 8 هزار و 776 رای، مختار شرونی شش‌هزار و 900 رای، فاطمه اسماعیلی شش‌هزار و 43 رای، فرشید خضری 5 هزار و 986 رای، زهرا عرب‌زاده 5 هزار و 412 و خسرو حسینی با 5 هزار و 246 رای به عنوان منتخبان اصلی شورای شهر گناوه معرفی شدند.

وی بیان کرد: نادر تعاون کردار با 4 هزار و 905 رای، مجتبی حیات داودی با 4 هزار و 232 رای، حمیده سراجی با 4 هزار و 224، رقیه خدری با 4 هزار و 49 و کاظم فتحی با 4 هزار و 17 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای پنجم شهر گناوه انتخاب شدند.

فرماندار گناوه از تایید صحت انتخابات شورای پنجم شهر بندر ریگ خبرداد و تصریح کرد: در این انتخابات، علی قرائتی با یک‌هزار و 163 رای، لیلا معتمدزاده با یک‌هزار و 100 رای، عباس بحرپور با یک‌هزار و 89 رای، عبدالخالق منصوری‌زاده با یک‌هزار و 37 رای و غلامعلی عرب‌زاده با 974 رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر بندر ریگ معرفی شدند.

پاک‌نژاد با اشاره به اعضای علی‌البدل شورای شهر بندر ریگ افزود: احسان ارجمند با 825 رای، عبدالرضا عبدالهی با 665 رای و اسماء قاسمیان با 595 رای به عنوان منتخبان علی البدل پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی بندر ریگ معرفی شدند.

وی افزود: در صورتی که داوطلبان به تائید صحت برگزاری انتخابات معترض هستند می‌توانند حداکثر در مدت 2 روز پس از انتشار آگهی شکایت خود را به هیئت عالی نظارت استان بوشهر مستقر در استانداری بوشهر ارائه دهند.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه