Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@17:29:31 GMT

‌مشخص‌شدن هیات‌رییسه ۴ کمیسیون مجلس

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۶۷۸۰۱

‌مشخص‌شدن هیات‌رییسه ۴ کمیسیون مجلس

هیات رییسه ۴ کمیسیون انرژی، برنامه و بودجه، عمران و صنایع و معادن مجلس برای دوره دوم مجلس دهم مشخص شدند.

اعضای هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مشخص شد، که بر این اساس غلامرضا تاجگردون به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد. اعضای هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، در اجلاسیه دوم دوره دهم مجلس شورای اسلامی، مشخص شد که به شرح زیر است:

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایبنا، غلامرضا تاجگردون با ۲۱ رای به عنوان رییس کمیسیون تعیین شد و همچنین جهانبخش محبی نیا با ۲۱ رای و هادی قوامی با ۲۰ رای به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی کاظمی با ۱۰ رای دبیر اول و محسن بیگلری با ۹ رای دبیر دوم و محمدمهدی مفتح با ۲۱ رای به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، انتخاب شدند.

همچنین اعضای هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز مشخص شد که بر این اساس فریدون حسن وند به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب و در سمت خود ابقا شد.

اعضای هیات رییسه کمیسیون انرژی، در اجلاسیه دوم دوره دهم مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

فریدون حسن وند با ۲۱ رای به عنوان رییس کمیسیون تعیین شد و همچنین هدایت الله خادمی با ۱۳ رای و سید علی ادیانی با ۱۱ رای به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین قاسم ساعدی با ۱۴رای دبیر اول و کوروش کرم پور حقیقی با ۱۳ رای دبیر دوم و اسدالله قره خانی با ۲۱ رای به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، انتخاب شدند.

بر پایه این گزارش، عصر امروز همچنین ترکیب اعضای هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس مشخص شد و بر همین اساس عزیز اکبریان به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد.

در جلسه امروز عزیز اکبریان با ۱۲ رای به عنوان رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تعیین شد و همچنین رضا علیزاده و فریدون احمدی به ترتیب با ۱۴ و ۱۰ رای به عنوان نواب رییس اول و دوم، رامین نورقلی پور با ۱۳ رای و سید جواد حسینی کیا با ۱۲ رای به عنوان دبیر اول و دوم و همچنین سعید باستانی با ۱۲ رای سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نیز با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه کمیسیون متبوعش، گفت: محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رییس این کمیسیون در سمت خود باقی ماند.

صدیف بدری افزود: در جریان این انتخابات، قلی الله قلی زاده و مجید کیان پور به عنوان نواب رییس، صدیف بدری سخنگو، شادمهر کاظم زاده و حسین نیاز آذری نیز به عنوان دبیران هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس انتخاب شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!