Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان بدر عراق از آزادسازی همه روستاهای واقع در غرب منطقه راهبردی البعاج در غرب موصل خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق و از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی این کشور گفت: نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند همه روستاهای واقع در غرب البعاج تا مرزهای سوریه را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العامری در اظهاراتی مطبوعاتی افزود: نیروهای داوطلب مردمی عراق 12 هزار کیلومتر مربع در غرب نینوا را به کنترل خود در آوردند.

وی اظهار داشت: دو شهرستان الحضر و البعاج و دو ناحیه القیروان و القحطانیه در غرب موصل و 12 مجتمع مسکونی شامل تل‌البنات، تل‌القصب، العدنانیة، کوجو، و مجتمع‌های الصکار، الرسالة، الحمدانیة و صدها روستای دیگر آزاد شده است و بدین ترتیب عملیات محمد رسو‌ل‌الله در شرف پایان است.

دبیرکل سازمان بدر عراقافزود که نیروهای داوطلب مردمی این پیروزی را به مرجعیت دینی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و سایر مردم عراق تقدیم می‌کنند.

نیروهای داوطلب مردمی عراق دو روز قبل شهرستان البعاج در غرب موصل را کاملا از چنگ داعش آزاد کردند.

البعاج یکی از برجسته‌ترین پایگاه‌های گروه تروریستی داعش در استان نینوا است و تروریست‌های داعشی از این منطقه به‌عنوان گذرگاهی برای رفت‌وآمد به عراق و سوریه استفاده می‌کنند.

عملیات آزادسازی موصل، پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش در عراق، از 26 مهر 1395 و با مشارکت ده‌ها هزار تن از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگه کُرد آغاز شد و نیروهای عراقی بعد از حدود 100 روز شرق موصل را به‌طور کامل آزاد کردند.

نیروهای عراقی عملیات آزادسازی بخش غربی موصل را از یکم اسفند 1395 شروع کردند و این عملیات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا زنده پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از پنج روز تلاش نیروهای هلال‌احمر، مردمی، بسیج، سپاه و فرمانداری‌های شهرستان‌های همجوار و غرب استان، کودک کلاله‌ای توسط پاراموتور و سگ‌های زنده‌یاب زنده پیدا شد.«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده  بود و تجسس برای پیدا کردن توسط هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی با تمامی تجهیزات و امکانات در چهار روز گذشته ادامه داشت که غروب پنج شنبه توسط کایت سوار هلال احمر در زمین های اطراف یلی بدراق پیدا شد .

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • یسنا زنده پیدا شد
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد