Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کل واحدهای تولیدی و صنفی در آذربایجان غربی بیش از 82 هزار و 600 واحد است که از این تعداد 85 درصد با پروانه تولیدی صنفی، توزیعی و خدماتی فعالیت دارد.
وی اضافه کرد: 10 هزار و 50 واحد بدون پروانه و یک هزار و 549 واحد انبار و سردخانه نیز در آذربایجان غربی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بیشترین واحد صنفی مربوط به شهرستان ارومیه با 26 درصد، شهرستان های بوکان و خوی با 10 درصد، شهرستان های مهاباد و میاندوآب با هشت درصد، شهرستان نقده با 6 درصد بیشترین واحدها را به خود اختصاص داده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر بیشترین واحدهای صنفی با پروانه به ترتیب مربوط به شهرستان‌های ارومیه با 17 هزار و 545 واحد، بوکان با هشت هزار و 672 واحد، خوی با هشت هزار و 222 واحد، مهاباد با 6 هزار و 798 واحد، میاندوآب با 6 هزار و 327 و نقده با چهار هزار و 682 واحد است.
علیزاده افزود: بیشترین واحد صنفی بدون پروانه نیز به ترتیب مربوط به شهرستان‌های ارومیه با 29 درصد، مهاباد با 12، میاندوآب و بوکان با 9 و نقده با 6 درصد برآورد می شود.
به گزارش ایرنا در سال گذشته 228 هزار و 881 مورد بازرسی در سال گذشته در این استان از واحدهای صنفی و تولیدی و خدماتی بازرسی صورت گرفته بود که در این بازرسی ها به ارزش یک هزار و 56 میلیارد ریال پرونده تشکیل شده و برای رسیدگی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند