Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاهواز، علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در این خصوص گفت: با هماهنگی بیش تر و اثر بخشی اعتبارات تخصیص داده شده در حوزه امور اجتماعی می توان اقدامتی را برای مناطق حاشیه خوزستان آغاز کرد.

وی بیان داشت: اعتبارات تقسیم کار ملی منوط به تایید استانداری است تا استانداری اعتبارات را به دستگاه‌ها مربوطه ابلاغ کند برای همین امیدواریم دستگاه های اجرایی گزارشات خود را به استانداری ارایه دهند تا تاییدیه آن‌ها انجام شود و اعتبار نهایی نیز تخصیص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین زاده اظهار کرد: در هفته آینده به منظور ارایه گزارش از دستگاهای مختلف به شورای اجتماعی کشور دعوت شده ام تا اعتبار لازم برای ان ها را تخصیص دهند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اذعان داشت: بر اساس گزارش های ارایه شده به شورای اجتماعی کشور جمعیت حاشیه نشین در استان خوزستان 770 هزار نفر است که از مشکلات بسیاری رنج می برند و گزارش مشکلات آن ها به مرکز داده شد که همین گزارش منتهی به تخصیص اعتبار در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز شد.

وی تصریح کرد: کارهای عمرانی خوبی در مناطقی از جمله ملاشیه، کوی آل صافی، کوی مجاهد، کوی مشعلی، کوی سیاحی، کوت عبدالله آغاز شده است و در کنار آن‌ها کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز در حال آماده شدن است تا اوضاع آن مناطق از نظر آسیب های اجتماعی بهتر کنیم.

علی حسین حسین زاده اظهار داشت: متاسفانه کمیته کارگروه فرهنگی و اجتماعی ما در پنج ساله گذشته یک طرح هم نداشته است که بتوانیم از طریق آن اعتباری داشته باشیم برای همین طرح های اجتماعی و فرهنگی همیشه اعتبارش نسبت به طرح های عمرانی ناچیز بوده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران