Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: همزمان با عید سعید فطر بزرگ‌ترین و زیباترین زیپ‌لاین سه لاین کشور بر فراز دره خیاوچایی و در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، حسین عباسی‌نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: همزمان با عید سعید فطر بزرگ‌ترین و زیباترین زیپ‌لاین سه لاین کشور بر فراز دره خیاوچایی و در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر افتتاح می‌شود که تمهیدات لازم برای افتتاح این پروژه بسیار عظیم در پل معلق انجام شده که با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که بزرگ‌ترین زیپ‌لاین کشور به صورت استاندارد و با استفاده از کارشناسان و مهندسان بومی راه‌اندای شده است، افزود: ارتفاع این زیپ‌لاین 110 متر از کف دره خیاوچایی است و طول آن 350 متر است که به شکل ویژه و زیبا طراحی شده است.

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: با راه‌اندازی بزرگ‌ترین زیپ‌لاین کشور گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی در مشگین‌شهر به ویژه پل معلق به وجود می‌آید و انتظار می‌رود این مجموعه گردشگری جذابیت خاصی در بین گردشگران داخلی و خارجی ایجاد کند و و شور و حال خاصی به منطقه بدهد.

عباسی‌نیا بیان کرد: برای راه‌اندازی بزرگترین زیپ‌لاین کشور مسئولان استان، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه مشگین‌شهر و مسئولان محلی و نیز مجموعه گردشگری نور سبلان و پل معلق مشگین‌شهر اهتمام ویژه‌ای داشتند که هم‌اکنون این پروژه بسیار عظیم آماده افتتاح است که در عید سعید فطر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان مجموعه پل گردشگری معلق آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است و بسیاری از خانواده‌های سفره‌های افطاری خود را در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر برپا می‌کنند.

وی گفت: همزمان با عید سعید فطر برنامه‌ها و جشن‌های مختلفی در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها راه‌اندازی بزرگ‌ترین زیپ‌لاین کشور است که می‌تواند برای پل معلق مشگین‌شهر از اهمیت بسزایی برخوردار باشد.

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سینما در پل معلق مشگین‌شهر خبر داد و افزود: انتظار داریم مراکز تفریحی، گردشگری و فرهنگی را در این مجموعه توسعه دهیم تا بتوانیم گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی برداریم.

عباسی‌نیا تصریح کرد: با راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه افزایش یافته و از مسئولان انتظار داریم برای راه‌اندازی فازهای بعدی پل معلق تسهیلات ویژه‌ای رائه دهند و همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفه های بهاری در مشگین شهر

دریافت 151 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طبیعت زیبای بهاری در باغات و شهر مشگین شهر آغاز فصلی نو از زندگی را به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 6088017

دیگر خبرها

  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • شکوفه های بهاری در مشگین شهر
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز