Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، سردار یدالله جوانی در مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد و ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهر گیان نهاوند اظهار کرد: بعد از قیام 15 خرداد امام راحل و نهضت اسلامی مبارزات گسترده‌ای را علیه حکومت پهلوی ادامه دادند و مردم با پیروی از مردی شجاع، باایمان، الهی و احیاگر دین اسلام موفق شدند رژیم شاه را سرنگون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالی‌ که کشورمان در سلطه آمریکایی‌ها و بیگانگان بود و آنها ایران را جزیره امن خود در منطقه می‌دانستند؛ معجزه قرن اتفاق افتاد و انقلاب شکوهمند اسلامی پیروز شد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی امام راحل عنوان کرد: امروز نیاز داریم تا شخصیت امام را بهتر بشناسیم و راه و روش و دیدگاه و مواضع ایشان را با مطالعه و بررسی آثار و سخنان ایشان تبیین کنیم.

وی گفت: بعد از ارتحال جان‌گداز امام راحل، مقام معظم رهبری الحق و انصاف به‌ خوبی راه امام را ادامه دادند و اصول و مبانی و اهدافشان دقیقاً بر اساس اصول امام خمینی (ره) بود که باید برای همه ما الگو باشد.

وی عنوان کرد: امروز برای رسیدن به قله و پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب نیاز به امام داریم بنابراین باید همیشه افکار و عقاید امام را مدنظر داشته باشیم و با عمل به فرامین رهبر انقلاب مسیر پیشرفت را طی کنیم.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز در چند سخنرانی و به‌ خصوص در سخنرانی اخیرشان در مرقد مطهر تأکید کردند نباید اجازه داد عده‌ای شخصیت امام خمینی (ره) را تحریف کنند چون یک جریانی می‌خواهد شخصیت امام راحل را تحریف کند.

وی در ادامه گفت: ولایت‌فقیه، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی از جمله یادگاران بسیار مهم امام خمینی (ره) هستند که برای حفظ این یادگاران باید اهداف امام را به‌ خوبی بشناسیم و برای رسیدن به آنها تلاش کنیم.

جوانی به مسئله بسیار مهم ولایت‌ فقیه اشاره و اظهار کرد: توجه امام راحل و تأکید ایشان بر موضوع ولایت‌ فقیه به این خاطر است که ولایت‌فقیه ریشه دینی و قرآنی دارد و به فرموده ایشان ولایت‌ فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است.

وی عنوان کرد: نباید در راه پشتیبانی از ولایت‌ فقیه از هیچ‌ چیزی بترسیم، امروز به‌ حق در جایگاه ولایت‌ فقیه شخصی آگاه، شجاع و بصیر و باتقوا قرار دارد که انقلاب را از بحران‌ها به‌ خوبی عبور داده و ایران اسلامی را در دنیا عزتمند کرده است.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمنان ایران اسلامی و به‌ویژه آمریکایی‌ها همواره نشان داده‌اند که برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نقشه دارند، بنابراین نباید به آنها اعتماد کنیم.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) همیشه می‌گفتند در مقابل آمریکا نباید کوتاه بیاییم چون اگر دچار غفلت شویم آنها همه ما را نابود خواهند کرد و مقام معظم رهبری نیز همواره بر غیرقابل‌ اعتماد بودن آمریکایی‌ها تأکید دارند.

جوانی افزود: امام راحل همیشه در مقابل آمریکا موضعشان سخت بود و آنها را با عنوان شیطان بزرگ خطاب می‌کرد و از آنها ترسی نداشت چون از حضور مردم در صحنه خیالشان راحت بود و به وعده‌های الهی ایمان داشتند.

وی گفت: عده‌ای معتقدند که انقلابی‌گری مربوط به سال 57 است و دیگر تمام‌ شده است اما مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام راحل فرمودند مشکلات را باید با عملکرد انقلابی حل کنیم.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه اظهار کرد: عده‌ای اسم کنار آمدن با آمریکا را آشتی با جهان می‌گذارند در حالی‌ که ملت ایران دوستدار همه ملت‌های جهان است و فقط مشکل ما با چند دولت مستکبر، زورگو و سلطه‌گر است که می‌خواهند کشورمان را به زیر سلطه خود ببرند.

وی عنوان کرد: برجام تجربه خوبی برای نشان دادن بدعهدی آمریکا بود، چون ما به تعهداتمان عمل کردیم ولی آمریکایی‌ها تنور تحریم‌ها را گم‌تر کردند، مقام معظم رهبری نیز از همان ابتدا آمریکا را غیرقابل‌ اعتماد می‌دانستند و تأکید داشتند که آمریکایی‌ها به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به سریال «حشاشین» که با رویکرد سیاسی مغرضانه و تحریف جهان اسلام ساخته شده، گفت: طبیعتاً کشورِ ما که دارای تاریخ غنی و مفاخر جهانی است، مورد طمع کشور‌های دیگر قرار می‌گیرد. کشور‌هایی که چنین سرمایه‌های تاریخی ندارند، مورد طمع قرار نمی‌گیرند. البته توجه کشور‌های مختلف به مفاخر ما اتفاق مثبتی است؛ چراکه منجر به شناساندن آنها می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمدوند درباره مصادره کردن مفاخر ایرانی از سوی کشور‌های مختلف گفت: مصادره کردن مفاخر ما نامطلوب است، که بخشی از آن از مجاری رسمی پیگیری می‌شود و گاهی شناساندن آنها نیازمند تلاش‌های فرهنگی است. سال گذشته اتفاقات خوبی برای حکیم نظامی شکل گرفت، تا مشخص شود این حکیم به زبان فارسی شعر سروده است. اما آنقدر تعداد مشاهیرمان زیاد است، که باید کار گسترده‌ای برای معرفی آنها صورت گیرد. تمام این فعالیت‌ها هم به عهده یک معاونت یا وزارتخانه نیست. از طرفی، توجه مردم به چنین مفاخری می‌تواند منجر شود مردم قدرشان را بیشتر بدانند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند