Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه علی دایی سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا در حضور علی پروین و حسین فرکی مربی فصل قبل این تیم برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم معارفه علی دایی سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا امروز در محل این باشگاه و با حضور تعدادی از بازیکنان و بزرگان ورزش برگزار شد. در این جلسه حسین فرکی سرمربی فصل گذشته سایپا هم حضور داشت و برخورد گرمی با علی دایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی پروین، بهرام افشارزاده، محمد دادگان، محمدرضا طالقانی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

بهرام افشارزاده در این مراسم دقایقی برای حاضران صحبت و تاکید کرد که علی پروین باید به جای وی صحبت می کرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: در ورزش ایران و دنیا کمتر شاهد این مردانگی ها هستیم. کمتر پیش می آید برای مربی و ورزشکار جدیدی که می آید و مربی و ورزشکار سابق این مراسم ها را بگیرند.

مراسم معارفه علی دایی در حضور علی پروین برگزار شدوی تاکید کرد: علی دایی از بزرگان فوتبال ایران و از اسطوره های فوتبال دنیا است.



افشارزاده همچنین گفت: این آمدن ها و رفتن ها در فوتبال زیاد است و آنچه که می ماند، نام نیک است.تمرینات تیم فوتبال سایپا امروز آغاز می شود و علی دایی رسما کارش را در این تیم آغاز می کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد

مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که حدود دو سال است در کاشان به عنوان مقام اول دولت فعالیت می‌کرد، تقدیر به عمل آمد و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747229

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد