Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با قرعه خوبی روبه‌رو شده و دیدار با الاهلی عربستان قرعه بهتری نسبت با الهلال یا العین است.

رضا شاهرودی در خصوص رویارویی پرسپولیس با الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در این مرحله همه تیم‌ها قدرتمند هستند و طبیعتا پرسپولیس نیز تیمی خوب و با قدرت است که تا این مرحله بالا آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با قرعه خوبی روبه‌رو شده است و دیدار با الاهلی عربستان قرعه بهتری نسبت با الهلال یا العین امارات است.

وی در خصوص برگزاری هر دو دیدار در کشور بی‌طرف عنوان کرد: برای پرسپولیس این روزها دیدارهای خانگی و خارج از خانه تفاوتی ندارد و امسال نشان داد همه جا خوب بازی می‌کند.با توجه به قرعه خوبی که پرسپولیس با آن روبه‌رو شده است از این مرحله نیز صعود می‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر نیاز به تقویت پرسپولیس گفت: قطعا باشگاه باید با نظر برانکو در پست‌هایی که نیاز به تقویت دارد به جذب بازیکن بپردازد. باشگاه باید هر چه سریع‌تر وارد عمل شود و در با جذب بازیکنان توانمند نطر برانکو را جلب کند.

شاهرودی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: اگر دست برانکو از لحاظ بازیکن باز باشد قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست. با تقویت تیم و داشتن یک نیمکت خوب که در آن رقابت همراه با رفاقت باشد این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را دارد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی