Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛حتی در درست کردن کیک هم راهی برای خلاقیت وجود دارد. یک آشپز هنرمند در شاهکاری استادانه با ایده ای جدیدی که به ذهنش رسیده کیک هایی را درست کرده است که حتی افراد رژیمی هم نمی توانند در مقابل این کیک ها مقاومت کنند.
یک سرآشپز برلینی به نام جولیانا با استفاده از مواد خام و گیاهی کیک های شگفت انگیز و منحصر به فردی را خلق می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی های وی اغلب شامل دسته گل های زیبا می شود.
کیک هایی که جولیانا درست می کند به قدری دقیق و با جزئیات ساخته شده است که باور اینکه یک کیک است بسیار مشکل است.
وی روی کیک را طوری به شکل دسته های گل تزئین می کند که وقتی به آن نگاه می کنید فکر می کنید یک دسته گل است.
در ادامه با ما همراه باشید تا از دیدن این کیک های بی نظیر لذت ببرید.












انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت درست بارندگی در یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی یزد  با اشاره به بارندگی شدید سه شنبه شب در این شهر گفت: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

او افزود: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی گفت: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

او اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ببینید | ردپای آبی
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • پزشکیان: اجبار و گشت ارشاد نتیجه عکس می‌دهد
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • زیباترین جاهای دیدنی ویتنام
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • عکس‌های دیده نشده از «ارومیه» در 114 سال قبل
  • ساحل زیبا و شگفت انگیز «دَستیر» در خلیج فارس