Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف اختلاس بانکی در شیراز خبر داد و گفت: یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ ۵۲ میلیارد ریال در یکی از بانک‌های شیراز صورت گرفت که متهم دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرتیپ احمدعلی گودرزی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: کارشناسان پلیس آگاهی یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ 52 میلیارد و 400 میلیون ریال در یکی از بانک‌های شیراز کشف و متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این پرونده رئیس‌شعبه یکی از بانک‌های شیراز، از دو سال گذشته تاکنون با جعل سند و امضاء، تسهیلاتی را به بستگان نزدیک خود پرداخت کرده که این تسهیلات در قالب قراردادهایی با شرکت‌های صوری، تامین و پرداخت شده بود.
گودرزی با بیان اینکه در موضوع دیگر کشفیات اخیر آگاهی فارس متهمانی که با دعانویسی و رمالی در شهرستان‌های شیراز، فسا، داراب، کوار و بوانات کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند افزود: ماموران پلیس بعد از پیگیری‌های مستمر در 6 خرداد ماه امسال این دو نفر را در یکی از روستاها و در حین کلاهبرداری دستگیر کردند که تاکنون 300 فقره پرونده شکایت از این افراد طرح شده است.
رئیس‌ پلیس استان فارس از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی نیز خبر داد که با هک رایانه‌ و تلفن‌های همراه افراد نسبت به تهدید و اخاذی و کلاهبرداری از آنان اقدام می‌کرده است.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم یک مورد سابقه کیفری کلاهبرداری در سال 94 در پرونده دارد، گفت: در سال 94 این فرد توسط پلیس فتا در فارس دستگیر و روانه زندان شد اما در زندان با در اختیار داشتن تعداد سیم کارت‌های متعدد با هک حساب‌های مشترکین بانک، بدهی شاکیان را تامین و پرداخت کرده و بعد از حدود 2 سال از زندان آزاد شد.
رئیس‌ پلیس استان فارس با انتقاد از اینکه هزینه ارتکاب برخی جرائم در ایران پائین است، گفت: اینکه یک زندانی که به واسطه ارتکاب جرمی محکوم و محبوس می‌شود چگونه باید 70 سیم کارت تلفن همراه داشته باشد، سؤال برانگیز است.
گودرزی با اشاره به تشکیل 5 پرونده کلاهبرداری برای این متهم، بیان کرد: این فرد پیش‌تر با عنوان طراحی سایت و دکوراسیون داخلی، اقدام به کلاهبرداری می‌کرده است.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۱ درصد به ۲۳.۵ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند