Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>اصفهان - رئیس ستاد دیه کشور گفت: در سطح کشور بیش از ۱۵هزار زندانی جرایم غیر عمد در انتظار کمک خیرین هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیداسدالله جولایی در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان که در هتل آسمان اصفهان برگزار شد، ، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه آزادی اسیران است و برگزاری جشن گلریزان مصداق آزادی اسیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مبنای ستاد دیه کشور قرآن و عترت بوده است، ابراز داشت: شهید لاجوردی این ستاد را پایه‌گذاری کرد و این اقدام این شهید والا مقام همچنان با قدرت رو به پیشرفت است.

رئیس ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سال جاری ۳۱۳ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کرده‌اند، افزود: رئیس جمهور نیز ۲۷۰میلیارد تومان به ستاد دیه کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تا سال جاری ۱۰۴ هزار نفر آزاد شده‌اند، ادامه داد: در سال جاری نیز در سطح کشور بیش از ۱۵هزار نفر نیازمند کمک خیران هستند.

جولایی با بیان اینکه در ۲۸۸ نقطه کشور جشن گلریزان برگزار می‌شود، اضافه کرد: از مردم کشور انتظار داریم برای آزادی زندانیان همچون سال های گذشته حضور خوبی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹هزار و ۱۴۳نفر زندانی آزاد شده‌اند، تصریح کرد: برای آزادی این زندانیان ۷۴۲ میلیارد تومان اعتبار جذب شد که ۲۷۸میلیارد تومان آن گذشت شکات بوده‌اند.

جولایی با اشاره به اینکه پنج هزار از زندانیان جرایم عمد کشور دیگر جرایم را نیز مرتکب شده‌اند، ادامه داد: از این رو اولویت با کسانی است که تنها جرایم غیرعمد را مرتکب شده‌اند.

46 کلید واژه‌ها : استان اصفهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود

معلم آنها آقای رضا صادقلو، وقتی متوجه قصد دانش آموزان می‌شود، به آنها درسی پسندیده می‌دهد.

آقا معلم، دانش آموزان را تشویق می‌کند به جای تهیه هدیه، هزینه آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد را جمع آوری کنند.

با مشارکت همه دانش آموزان و نیز معلمان و کادر مدرسه، این مبلغ تهیه و با حضور مسئولان جهت آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده