Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:45:18 GMT

کشف بیش از 40 کیلو تریاک در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۷۱۸۴۴

کشف بیش از 40 کیلو تریاک در گیلان

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازرشت؛ ریيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان با اعلام این خبر و با بیان اینکه 4 متهم در این رابطه دستگیر شدند گفت: 31 کیلوگرم از مواد مدر کشف شده مربوط به بخش کوچصفهان شهرستان رشت بوده است.

احد اله احدی افزود: متهم 30 ساله این مقدار تریاک را در خودروی پراید خود جاساز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به 10 کیلوگرم تریاک کشف شده در شهرستان تالش اشاره کرد و اظهار داشت: پدر 48 ساله و پسر 26 ساله با خودروی نیسان در حال تردد به سمت مرکز شهر بودند که توسط ماموران متوقف و پس از بازرسی و کشف مواد مخدر از خودرو دستگیر شدند.

ریيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان همچنین اضافه کرد: یک کیلو تریاک نیز توسط ماموران پلیس در شهرستان املش کشف شد.

احد اله احدی افزود: ماموران انتظامی کلانتری مرکزی املش این مقدار ماده مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای در یک قلیانسرا جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی با بيان اينكه متهمان با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مقام قضايی معرفي شدند تصریح کرد: شماره تلفن 128 پليس مبارزه با مواد مخدر در شبانه روز آماده دريافت اخبار و گزارش های مردم شريف گيلان درحوزه مواد مخدر است.

انتهای پیام/اص

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت