Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-03-19@03:00:54 GMT

این زن، ملکه عقرب‌هاست + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۷۲۱۹۳

این زن، ملکه عقرب‌هاست + تصاویر

به گزارش بولتن نیوز، «فرادید» به نقل از دیلی میل نوشت: «کانچانا کائتکاووه» به دلیل تبحرش در بازی با عقرب‌ها به ملکه عقرب‌ها شهرت یافته است.
او رکوردار نگه داشتن عقرب زهرآگین در دهان خود به مدت 3 دقیقه است و همچنین توانسته مدت 33 روز در محفظه‌ای شیشه‌ای به ابعاد 12 مترمربع با 5 هزار عقرب زندگی کند.
تصاویر منتشرشده از راه رفتن عقرب‌ها روی بدن این زن در فضای مجازی هزاران بار کلیک خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی پرورش زنبور عسل در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی دامپزشکی استان یزد: دوره آموزشی پرورش زنبور عسل توسط مهندس صادقیان در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان جهت ارتقاء دانش و آگاهی کارشناسان زنبور عسل در بخش دولتی استان برگزار شد.


در این دوره درخصوص آشنایی با مهارت و روش‌های نوین زنبورداری از قبیل نحوه تولید ملکه زنبور عسل، تولید و فراوری ژله رویال، موم، بره موم، استحصال عسل، آشنایی با ادغام کندو‌ها و نحوه معرفی ملکه به کندو، آشنایی با انواع بیماری‌های زنبور عسل، آشنایی با تجهیزات و وسایل پرورش زنبورعسل، ساختار فیزیولوژی و رفتار شناسی و تغذیه زنبور عسل مطالب مفیدی را ارائه نمودند.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی پرورش زنبور عسل در یزد