Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@03:59:25 GMT

افزایش دمای یزد به 43 درجه سانتیگراد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۷۲۷۱۲

بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری، هوای استان یزد از امروز چهارشنبه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و افزایش دما و در فردا پنج‌شنبه نیز صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما و در بعد از ظهر گاهی با افزایش سرعت باد همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما

رئیس گروه پیش‌بینی وضعیت هوای استان یزد از گرمتر شدن هوا طی روزهای آینده خبر داد و گفت: دمای هوا در برخی نقاط استان تا ۴۳ درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعباس میرحسینی گفت : بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری، هوای استان یزد از امروز چهارشنبه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و افزایش دما و در فردا پنج‌شنبه نیز صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما و در بعد از ظهر گاهی با افزایش سرعت باد همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هوای استان یزد طی امروز وفردا گرمتر خواهد شد، افزود: دمای هوا در اغلب نقاط استان یزد فردا از ۳۶ درجه سانتیگراد می‌گذرد و در بافق به ۴۰ درجه نیز می رسد.

میرحسینی اشاره کرد : در روز پنج‌شنبه نیز گرمترین نقطه استان یزد شهر بافق است که دمای هوا در ساعاتی از روز از مرز ۴۳ درجه سانتیگراد نیز می گذرد.

وی در مورد وضعیت هوای مرکز استان نیز اعلام کرد : دمای هوای یزد فردا در خنک‌ترین ساعات به ۲۲ درجه و در گرمترین ساعات به ۳۶ درجه و در روز پنج‌شنبه نیز در خنک‌ترین ساعات به ۲۴ درجه و در گرمترین ساعات به ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

میرحسینی یادآور شد: خنک‌ترین شهر استان یزد در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه بخش گاریز در شهرستان تفت است که در خنک ترین ساعات ۱۴ درجه و در گرمترین ساعات ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان کرمان دوباره آبی شد

 

 

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز و فردا جوی نسبتا آرام و پایداردر سطح استان پیش بینی می شود.
 
وی افزود:برای روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدیددر برخی مناطق استان داریم و بارش های ضعیف در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان دور از انتظار نیست.

سلاجقه تصریح کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته میانده جیرفت و فیض آباد با ۲ میلیمتر بیشترین میزان  بارندگی را  داشته اند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی  استان کرمان  تصریح کرد:فهرج  در ۲۴  ساعت گذشته با دمای ۳۷  درجه سانتیگراد، گرم‌ترین  و لاله زار با دمای صفر درجه سانتیگراد  خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید