Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان کبودراهنگ طی نشستی با اصحاب رسانه کلیه برنامه های این نهاد را در ایام ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،محمود ابراهیمی مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ در نشست خبری امروز که به مناسبت تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در محل این اداره برگزار شد اظهار داشت:کمیته امداد به عنوان یک نهاد خدمتگزار در ترویج سنت حسنه الهی گام های موثری در طول این چهاردهه انقلاب برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان سرفصل های مختلف از برنامه های پیش رو در این ایام گفت:برنامه های پیش بینی شده در این ایام اعتبار چندانی ندارند لذا ما امیدواریم با کمک و همیاری خیرین در سطح شهرستان اولین برنامه این نهاد که اطعام و افطاری مددجویان است رو اجرایی بکنیم. و درآینده بتوانیم با کمک خیرین 100درصد مددجویان نیازمند در سطح شهرستان را اطعام کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد:بحث حامی یابی برای محسنین و ایتام در طول ماه مبارک رمضان با قوت تر از همیشه به ویژه درلیالی قدر پیگیری خواهد شد و امیدواریم با کوشش و حمایت نیکوکاران افراد بیشتری تحت پوشش قرار دهیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ عنوان کرد:طرح مفتاح الجنه طرحی است که یا هدف تکریم نیازمندان و محرومان در جامعه صورت می گیرد و در این طرح با حضور مسئولین ادارات و خیرین نیکوکار به دیدار خانواده های محرومان و مستضعفان رفته و بعضی از مشکلات آن ها را برطرف نمائیم.

وی با اشاره به زکات فطره در پایان ماه رمضان افزود:بر اساس قانون این نهاد موظف به جمع آوری زکات در تمامی نقاط شهرستان اعم از روستاها و شهرها و توزیع زکات های جمع آوری شده در همان محل با مسئولیت معتمدین محلی می باشد.

محمود ابراهیمی با اشاره به اینکه توزیع سبد غذایی در بین نیازمندان از دغدغه های این نهاد در ماه رمضان می باشد گفت: توزیع 600 کیسه همیان مولا در بین محرومین و توزیع غذای گرم با مشارکت هیئت امنا مساجد و خیرین از جمله برنامه های این نهاد می باشد.

ابراهیمی در پایان ضمن اعلام راه اندازی سامانه الکترونیکی کمک های مردمی در سطح شهرستان گفت:کمیته امداد به عنوان رابط بین محرومان و خیرین با راه اندازی سامانه الکترونیکی کمک های مردمی سعی در حفظ عزت و کرامت محرومان جامعه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: این سامانه امکان کمک های نقدی و غیرنقدی را برای تمامی مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل فراهم کرده است و خیرین نیکوکار در سطح شهرستان می توانند با شماره گیری #0812*7788* وجوهات مورد نظر خود را به حساب کمک های شهرستان واریز نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • معلم، نماد بی بدیل فداکاری برای آموختن
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد