Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@10:45:58 GMT

300 زن و مرد در دام رمال هاي حرفه اي

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۷۲۸۳۹

خبرگزاري آريا - رمالان دوره گرد که به بهانه پيشگويي آينده، از دست کم 300 زن ومرد کلاهبرداري کرده بودند، با رديابي‌هاي مأموران پليس دستگير شدند.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز ، چندي قبل زن کهنسالي با مراجعه به پليس آگاهي شهرستان سروستان - استان فارس - از کلاهبرداري دو مرد رمال خبر داد. «چند روز قبل دو مرد زنگ خانه‌ام را زدند و از من خواستند جلوي در بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من آنها را نمي‌شناختم اما مي‌گفتند خطري بسيار بزرگ و جدي در آينده نزديک، زندگي‌ام را تهديد مي‌کند اما براي رفع بلا مي‌توانند جادو را بشکنند. من که به راحتي فريب خورده و به آنها اعتماد کرده بودم براي پيشگيري، مبلغ يک ميليون و 650 هزار تومان پول نقد و 30 ميليون تومان طلا و جواهرات به آنها دادم. اما خيلي زود فهميدم هردو کلاهبردار هستند.»

با گزارش اين کلاهبرداري، تحقيقات ميداني آغاز شد و مأموران دريافتند دو مرد شياد با يک خودروي پژو پارس تردد داشته و با شناسايي افراد بيسواد يا کهنسال نقشه هايشان را اجرا مي‌کنند.تحقيقات پليس با اين سرنخ پيگيري شد تا اينکه هر دو متهم در يکي از روستاهاي شهرستان شناسايي و درمحل کلاهبرداري ديگري دستگير شدند.درادامه مشخص شد دو کلاهبردار در شهرستان‌هاي داراب، فسا، بوانات، کوار و شيراز بيش از 300 نفر را با همين شيوه فريب داده‌اند. درحال حاضر تحقيقات تکميلي براي شناسايي ديگر مالباختگان و جرايم مشابه اين دو کلاهبردار ادامه دارد.
ايران
110
اين اخبار داغ را از دست ندهيد:
پدر و مادر قاتل ستايش: فقط اعدامش نكنند
بعد از طلاق از شوهرم با سمانه به دوبي رفتم/ حالا لکه ننگ خانواده شدم!
منشي خانم يک مطب پزشکي در غياب شوهرش دست به چه کار کثيفي زد؟!
وقتي به زندان افتاد دوستانش پيشنهادهاي ناشايست و شرم آور به همسرش داشته و با او..
با خشم مردم روبرو شد / شيطان صفتي که به دختر همسايه امان نداده و او را ..
دوربين مخفي در خانه نشان داد که پرستار با نوزاد چه عمل کثيفي را انجام مي داد!+ عکس
موقع خواندن عقد متوجه شدند او زن است! + عکس


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور

آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور، از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به کشور خبر داد.

سردار کریمی گفت: متهم این پرونده به عنوان ترخیص کار کالای بازرگانی در دو مرحله، حدود ۴۰۰ کانتینر کالا را تحویل شاکی داده و قادر به جلب اعتماد وی می‌شود.

وی افزود: این فرد در مرحله سوم و آخرین محموله وارداتی را که شامل ۹۳ کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده را به مشتری‌های تعیین شده نداده و بدون اطلاع مالک تمامی کالا‌ها را به اشخاص دیگری به فروش رسانده و با تصاحب مبلغ حاصل از فروش به یکی از کشور‌های همسایه متواری می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن اشاره به خروج غیر قانونی متهم از کشور با هویت جعلی و اقامت در یکی از کشور‌های همسایه بیان داشت: بر اساس اعلام مراجع قضائی مبنی بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفا مورد ردیابی و شناسایی قرار داده و وی را دستگیر می‌کند.

وی در پایان ضمن هشدار به بازرگانان کشور و لزوم اخذ تضمین در معاملات خود و همچنین اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرز‌های ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط مأموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • استرداد متهمه کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن