Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با دادستان کل جمهوری آذربایجان بر گسترش مناسبات دوجانبه در حوزه‌های مبارزه با فساد تاکید کرد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کشور که برای شرکت در سومین اجلاس رؤسای دستگاه‌های مبارزه با فساد و نهادهای آمبودزمانی کشورهای عضو اکو، به باکو سفر کرده است، با ذاکر قرال‌اف، دادستان کل جمهوری آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سراج با ابراز خشنودی از سفرش به باکو، گفت: حامل سلام گرم مقامات کشورمان به مردم و مقامات جمهوری آذربایجان است.
وی با اشاره به گسترش روزافزون مناسبات و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همکاری‌های حقوقی و قضایی دوجانبه را نیز حائز اهمیت دانست و از بررسی سند همکاری دو کشور در حوزه‌های نظارت، بازرسی و مبارزه با فساد خبر داد و گفت: دو کشور ایران و آذربایجان با تقویت مرکز جدیدالتأسیس همکاری منطقه‌ای دستگاه‌های مبارزه با فساد و نهادهای آمبودزمانی اکو، اقدامات مشترک دوجانبه را با برنامه ریزی و بر اساس علائق طرفین ادامه خواهند داد.
قاضی سراج با تشریح ساختار قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، به وظایف سازمان بازرسی کل کشور اشاره کرد و گفت: این سازمان با ایفاء نقش اصلاحی، از موارد سوء جریان پیشگیری می‌کند و در مواقع بروز آن، به مقابله می‌پردازد و در حوزه رسیدگی به شکایات مردمی فعالیت‌های آمبودزمانی دارد.

دادستان کل کشور آذربایجان، ضمن خوشامدگویی به رئیس سازمان بازرسی کل کشورمان، با تشریح اقدامات ضد فسادی جمهوری آذربایجان، به ایجاد سازمان مبارزه با فساد در درون ساختار دادستانی که با تصویب قانون و با حکم رئیس جمهور ریاست آن تعیین و منصوب می‌شود، به تشریح سامانه «خدمات آسان»، پرداخت و اظهار کرد: از طریق این سامانه، بیش از ٧٢ نوع خدمات اداری به شکل متمرکز و از یک پنجره واحد و دولت الکترونیک به مردم ارائه می‌شود.
وی گفت: البته بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند سازمان بازرسی کل کشور ایران برای آذربایجان بسیار مغتنم است و امیدوارم با گسترش حوزه‌های همکاری دوجانبه با دستگاه ضد فسادی کشورم، ظرفیت‌های همکاری را تقویت نموده و نه تن‌ها در روابط دوجانبه بلکه به سایر کشورهای اکو نیز آن را تعمیم دهیم.
گفتنی است سومین اجلاس رؤسای دستگاه‌های مبارزه با فساد و نهادهای آمبودزمانی کشورهای عضو اکو، در روزهای ١٦ و ١٧ خرداد در شهر باکو با حضور کشورهای ایران، آذربایجان، ترکیه، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و قزاقستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دراین نشست مدیر کانونهای خدمت رضوی به بیان ظرفیت 8000 نفری خادمیاران استان  اشاره و اظهار داشت: با این تعداد خادمیار که در 19 کانون تخصصی و عمومی دسته بندی شده‌اند، روزانه بیش از 90 نفر ساعت خدمات رایگان به مخدومین حضرت علی بن موسی الرضا داده می شود.

محمدحسین رحیمی نسب همچنین از آمادگی کامل این کانون برای همکاری‌های دوجانبه در زمینه های آموزشی و مشاوره ی بهبود فضای کاری کارمندان و همچنین بهبود سبک زندگی کارمندان در قالب طرح سبک زندگی رضوی در این سازمان خبر داد و گفت: کانون‌های خدمت رضوی در زمینه های مشاوره های اشتغال، حقوقی، سلامت... آماده همکاری با سازمان جهادکشاورزی استان یزد و همه ی شهرستان ها و ادارات تابعه را دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هم مسئله اصلی جهادکشاورزی را امنیت غذایی و تأمین مواد غذایی سالم برای مردم عنوان کرد و افزود: آموزش های صحیح کار و زندگی به کارمندان باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی کار آنها شده و برنامه ریزی برای برگزاری این دوره‌های انجام خواهد شد.

محمدعلی حاتمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود شدید دام سبک در کشور و استان یزد حمایت از طرح‌های مگافارم دام سبک در راستای تامین گوشت قرمز در دستورکار این سازمان قرار دارد و از همه ی متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در این بخش دعوت به همکاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • مناسبات دوجانبه و مهمی میان ایران و پاکستان وجود دارد
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است