Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم حمیدوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چندی پیش نیز بدنبال اعتراض چند تن از کاندیداهای شورای شهر گیان که موفق به کسب رای نشده بودند، یک صندوق رای که مورد درخواست آنان بود مورد بازشماری قرار گرفت که در نتیجه آراء هیچ تغییری صورت نگرفت .
وی افزود: پس از بازشماری این صندوق صحت انتخابات توسط هیات نظارت شهرستان مورد تائید قرار گرفت و جهت مراحل بعدی به استان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات اجرایی انتخابات نهاوند گفت: در مدت زمان قانونی رسیدگی به شکایات از سوی هیات نظارت استان، مجدد چند تن از کاندیداهای شهر گیان نسبت به نتیجه صندوق یکی از شعب اعتراض کرده و خواستار بازشماری آن شدند که این موضوع با دستور رئیس هیات نظارت استان روز گذشته اجرایی شد .
وی افزود: در بازشماری این صندوق همانند صندوق گذشته هیچ تغییر و یا جابجایی در نفرات اصلی راه یافته به شورای شهر بوجود نیامد که نتیجه آن پس از تائید اعضای هیات اجرایی و نظارت و همچنین دادستان برای اطلاع هیات نظارت استان ارسال شد .
وی با اشاره به شکایات مورد رسیدگی در مرحله شهرستان نیز گفت: در زمان قانونی رسیدگی به شکایات نزدیک به 15 مورد اعتراض برای هیاتهای اجرایی و انتخابات شهرستان نهاوند ارسال شد که پس از بررسی آنها با موافقت هیات نظارت یک صندوق شورای شهر گیان و چهار صندوق شهر نهاوند بازشماری شد که هیچ جابجایی در آنها صورت نگرفت که این نشان دهنده صحت و سلامت برگزاری انتخابات بوده است .
حمیدوند صیانت از آرای مردم را مهمترین اولویت هیات های اجرایی و نظارت اعلام کرد و افزود: اجازه داده نخواهد شد در روند معرفی افراد برگزیده خللی وارد شود لذا چه در زمان برگزاری انتخابات و چه در زمان بازشماری نهایت دقت به عمل آمده تا کسانی که بیشترین رای را داشته اند به عنوان اعضای شورای دوره پنجم شوراها معرفی شوند .
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد .
در شهرستان نهاوند بیش از 102 هزار تن یعنی 74 درصد جمعیت واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند .
شهرستان نهاوند دارای چهار شهر نهاوند ، برزول ، گیان و فیروزان می باشد که در شهر نهاوند هفت نفر و در سایر شهر ها پنج نفر به عضویت شوراها در آمدند.
در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای نهاوند ابتدا 901 نفر نام نویسی کردند که پس از بررسی صلاحیتهای آنان بیش از 850 تن وارد رقابت با یکدیگر شدند .
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 420 کیلومتری جنوب غرب تهران و 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .
6993/7525
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077200 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج