Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: تصور محدود کردن مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان گیلان به‌منظور بهره برداری جناحی خاص کوته‌بینانه است.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اظهار داشت: شکوه وصف‌ناپذیر بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در سراسر استان گیلاننقطه دلدادگی و بیعت مردم استان با آرمان‌های امام راحل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیگیلان با اشاره به مراسم بزرگداشت معمارکبیر انقلاب در مصلی امام خمینی(ره) رشت گفت: مردم گیلان در این آیین، خصوصیات شخصیت والای امام خمینی (ره) را آن چنان که بود و هست از زبان آیت‌الله سید احمد خاتمی شنیده و بیش از پیش به عظمت این شخصیت بزرگ پی بردند.

اشجری تصریح کرد: آیت‌الله سید احمد خاتمی از چهره‌های شناخته شده و دارای جایگاه علمی، سیاسی و معرفتی در انقلاب است و بدون تردید حضور این شخصیت بزرگ در مراسم مذکور موجب ارتقای فکری و تقویت تفکر انقلابی در راستای اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) در استان گیلان است.

وی افزود: تصور محدود کردن مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در گیلان به‌منظور بهره‌برداری جناحی خاصآن هم با حضور شخصیت‌های بزرگ مذهبی، سیاسی و اقشار مختلف مردم استان گیلانبسیار کودکانه و کوته‌بینانه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلانبا اشاره به برخی اظهارنظرها پس از سخنرانی مذکور در رشتاظهار داشت: ناتوانی فتنه‌گران، منحرفان و برخی افراد معلوم‌الحال در استفاده ابزاری از مراسم ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در شهر رشتموجب خشم این افراد شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در استان گیلان خاطرنشان کرد: مصادره دریای وجود امام راحل تنها در وجود دریایی مردم انقلابی و متدین امکان‌پذیر است و فتنه‌گران با توهم کوته‌بینانه خود نمی‌توانند امام خمینی (ره) را با قامت ناساز خود قیاس کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار