Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم کل ایران پشت تیم ملی باشد هرچند نباید فراموش کنیم ازبکستان حریف دست و پا بسته‌ای نیست. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی درباره دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار داشت: خوشحالم تیم ملی در سال‌های اخیر روند روبه‌رشدی داشته و توانسته نتایج خوبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد موفقیت‌آمیز تیم ملی در رقابت‌های نهایی مقدماتی جام جهانی هم فوتبال ما را در جایگاه خوبی در این مسابقات قرار داده و امیدوارم با تدابیر کی‌روش و تلاش بازیکنان بتوانیم مقابل ازبکستان هم با دست پر از زمین خارج شویم. این مسابقه، یک بازی مهم و تاریخی است و امیدوارم کل ایران پشت تیم ملی باشند. هرچند نباید فراموش کنیم ازبکستان هم تیم باکیفیتی است و حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

وی گفت: حضور و حمایت مردم در دیدار دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی به‌طور حتم می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند. همه دیدند که مردم در روز بازی چین چه استقبال جالب توجهی از تیم کشورشان داشتند و به‌طور حتم با حضور و همراهی آنها می‌توانیم جشن دومین صعود پیاپی به جام جهانی را بگیریم. من اطمینان دارم ورزشگاه آزادی روز دوشنبه مملو از جمعیت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی

تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا، سهمیه جام جهانی را کسب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار نهایی پلی‌آف مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از ساعت 8:30 امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت به وقت ایران) در سالن بانکوک آره‌نای تایلند میان تیم‌های ملی افغانستان و قرقیزستان برگزار شد که افغانستان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید.

آنها که برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا شرکت کرده‌اند، با برتری در این مسابقه مجوز صعود به جام جهانی را به دست آوردند. مجید مرتضایی سرمربی پیشین تیم فرش‌آرای مشهد هدایت تیم افغانستان را بر عهده دارد.

با توجه به میزبانی ازبکستان از مسابقات جام جهانی 2024 و تعلق پنج سهمیه به قاره آسیا در این رقابت‌ها، مرحله پلی‌آف بین تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها برگزار شد که افغانستان با پیروزی در دیدار نهایی پلی‌آف، پنجمین تیم آسیایی جام جهانی فوتسال لقب گرفت.

پیش از این حضور تیم‌های ملی ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان در جام جهانی فوتسال 2024 قطعی شده است؛ رقابت‌هایی که از 22 شهریور تا 13 مهر سال جاری برگزار می‌شود.

ازبکستان از ساعت 11:30 امروز در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا مقابل تاجیکستان صف‌آرایی می‌کند و ایران از ساعت 14:30، در دیدار فینال به مصاف تایلند خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟