Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@10:36:07 GMT

پایش سلامت کارکنان آبفای منطقه6- شهرری

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۷۵۰۲۴

پایش سلامت کارکنان آبفای منطقه6- شهرری

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، معاون مالی و پشتیبانی آبفای منطقه با اعلام این خبر گفت: در این طرح که به منظور ارتقای سطح سلامت کارکنان بر اساس دستورالعمل اجرایی سنجش سلامت کارکنان وزارت نیرو انجام شد؛ تعداد600 تن از کارکنان رسمی ، مدت معین ، نیروی انسانی ، خدمات ، پذیرش مشترکین ، قرائت کنتور و حراست و نگهبانی شرکت در ستاد، ناحیه ها و شهرهای زیر پوشش مورد پایش و سنجش سلامت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پورمقدم کاهش هزینه های درمانی شرکت و کارکنان و افزایش بهره وری سازمانی را از نتایج مهم اجرای طرح سنجش سلامت در شرکت دانست و افزود: به همین منظور با هماهنگی و حضور گروه پزشکی و تخصصی کلینیک پایش سلامت ، آزمایش ها و معاینه های پاراکلینکی به همراه معاینه های تخصصی طب کار ، شنوایی سنجی (ادیومتری)، تست ریه (اسپیرومتری)، بینایی سنجی (اپتومتری) از کارکنان انجام شد .

وی با قدردانی از واحد ایمنی، بهداشت و سلامت کار (HSE) شرکت در اجرای موفق این طرح گفت: پس از پایان مرحله انجام معاینات و آزمایش و نمونه گیری از کارکنان، نتایج آزمایش‌ها و معاینات انجام شده توسط گروه پزشکی به اطلاع هر یک از کارکنان رسانده شده و ضمن درج در سابقه و پرونده اداری آنها، در سوابق (IMS) شرکت جهت ارائه در ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه ثبت می شود.

طرح پایش و سنجش سلامت کارکنان هر ساله در اجرای ماده ٧و٨ مبحث حفاظت فنی و بهداشت کار قانون کار و تأمین اجتماعی در آبفای منطقه6- شهرری انجام می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه کفت: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی  بهورزان را رکن اصلی شبکه‌های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می‌دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: بهورزان از شریف‌ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس کنند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند