Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:41:56 GMT

27 واحد صنفی متخلف در البرز پلمپ شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۷۶۲۱۲

27 واحد صنفی متخلف در البرز پلمپ شدند

سرهنگ موسی تقی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، افزود: دراین مدت 700 واحد صنفی مورد بازدید قرارگرفت که 27 واحد صنفی متخلف شناخته شد.

وی اضافه کرد: همچنین دراین مدت صاحبان 39 واحد صنفی متخلف اخطاریه و 186 واحد صنفی تذکر دریافت کردند .

وی گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده قبل از ماه مبارک رمضان مقرر شد که 25 واحد پذیرایی درون شهری استان البرز با رعایت شئونات اقدام به عرضه غذا به صورت بیرون بر کنند که مجوزهای لازم برای آن ها صادرشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی پور خاطرنشان کرد که همچنین در حوزه برون شهری مانند جاده کرج -چالوس ، ترمینال های مسافر بری ، ایستگاه قطار برون شهری و میدان میوه وتره بار به واحدهای عرضه غذا اجازه داده شده که در فضای پوشیده اقدام به خدمات مسافران با رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.

وی گفت : متاسفانه دراین میان تعدادی واحد صنفی با سواستفاده وبدون مجوز لازم اقدام به این کار کرده بودند که تذکرات لازم به آن ها داده شده است .

وی افزود: با توجه به تخلفات صورت گرفته درسال های گذشته درخصوص محل های عرضه بستنی امسال به هیچ واحد صنفی دراین زمینه مجوز فعالیت قبل ازافطارداده نشده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی می شود.

تقی پور در خصوص فعالیت استخرها درماه مبارک رمضان نیز خاطرنشان کردکه فقط بیماران که نیاز به آب درمانی با مجوز پزشکی و یا افرادی غیربالغ می توانند درساعات قبل ازافطار ازمحیط های استخر استفاده کنند.

این مسئول درخصوص فعالیت واحدهای صنفی در فصل تابستان گفت : با برنامه ریزی های انجام شده درجاده کرج -چالوس و منطقه عظیمیه کرج فعالیت واحد صنفی تا ساعت یک شب و دربقیه واحد صنفی تا ساعت 12 شب خواهد بود.

وی همچنین از واحد های صنفی عرضه پوشاک خواست که رعایت شئونات اسلامی را داشته باشند و درصورت هرگونه موارد غیر و عرضه پوشاک منقش به حروف لاتین وغیرمتعارف برخورد جدی صورت می گیرد.

وی افزود: برخی ازواحد های صنفی که نمایندگی فروش کالاهای خارجی درکشور را دارند اجازه هیچ گونه نصب و گذاشتن پرچم آن کشوررا درواحدهای صنفی ندارند.

رئیس پلیس نظارت براماکن نیروی انتظامی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان خود از اجرای طرح جدید برخورد با قلیان سرا ها دراستان البرز خبرداد افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به عنوان متولی و پلیس درکنارآن ها اقدام به طرح برخورد با قلیان را دراستان البرز اجرایی خواهد کرد.

تقی پور افزود: دراجرای اولیه این طرح تمام واحد های صنفی پذیرایی ، رستوران ها مورد بازرسی و چناچه واحد صنفی اقدام به عرضه قلیان کند برخورد می شود.

وی گفت : با برنامه ریزیهای انجام شده مقرر شده که در یک پروسه زمانی و پیگیری مستمر استفاده ازقلیان در واحدهای صنفی ممنوع شود.

وی یادآورشد که اکنون بیش ازسه هزار واحدصنفی عرضه قلیان در استان البرز شناسایی شده که بیش از 2هزار واحد آن جمع آوری شده است .

وی دربخش دیگری ازسخنان خود از نصب دوربین های نظارتی تالارها در کرج خبر داد و گفت : با نصب دوربین در محیط آقایان و محوطه بیرونی ونظارت توسط سیستم مرکزی می توان ازهرگونه تخلفات احتمالی این گونه واحد صنفی جلوگیری کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6096945

دیگر خبرها

  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد