Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین هاشمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه حرم مطهر امام (ره)، یکی از مهاجمان به هلاکت رسید و یکی دیگر از مهاجمان خود را منفجر کرد و باقی مهاجمان نیز دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: در حادثه حرم امام راحل، یک نفر (مامور فضای سبز) به شهادت رسید و چند نفر نیز مجروح شدند.
استاندار تهران تاکید کرد: در حال حاضر محدوده حرم مطهر، تحت کنترل نیروهای امنیتی است و هیچ گونه نگرانی و مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: در این حادثه نیز نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در محل حضور داشته و اوضاع تحت کنترل است.
به گفته استاندار تهران، جلسه شورای تامین شهرستان تهران برای بررسی موضوع ساعت 12 ظهر امروز تشکیل شد و درهمین ارتباط ساعت 13 و 30 دقیقه امروز نیز جلسه شورای تامین استان تهران به منظور بررسی ابعاد حادثه تشکیل می شود
هاشمی اظهار کرد: با توجه به حضور موثر نیروهای امنیتی در 2 محل حادثه تروریستی اوضاع به طور کامل تحت کنترل است و جای نگرانی نیست.
افراد ناشناسی روز چهارشنبه در 2 رویداد جداگانه در راهروهای مجلس شورای اسلامی و نیز حرم مطهر امام (ره) اقدام به تیراندازی کردند که در این 2 حادثه چند زخمی شدند.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان