Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجتبی جمالی امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: به همت اداره اوقاف و امور خیریه کشور ، اداره قرآن اوقاف در ادارات اوقاف سراسر کشور راه اندازی شده است.

وی افزود: ترویج مفاهیم ناب قرآنی و ارزش های دینی و اسلامی در بین اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان و همچنین بسط و گسترش برنامه ها و فعالیت های قرآنی از اهداف اداره قرآنی اوقاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی در ادامه گفت: راه اندازی مدارس شبانه روزی حفظ قرآن ، آموزش مجازی حفظ قرآن کریم، حضور قاریان مصری در برنامه های ماه مبارک رمضان، اجرای ترتیل خوانی قرآن کریم در 30 امامزاده استان از برخی برنامه های اجرایی قرآنی استان است.

وی اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی از مسابقات قرآنی دانش آموزان که با مشارکت آموزش و پرورش ویژه دانش اموزان زیر 18 سال برگزار می شود از دیگر برنامه های اجرایی است.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان گفت: اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآنی زیر 18 سال در رشته های مختلف (29 خرداد) در کانون مهدیه همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه