Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۶ گفت: سرانه های منطقه ۶ از مناطق جنوبی کمتر بود که برای استانداردسازی آن ۲۵۰ پروژه اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمانی پناه دبیر دبیران شورایاری منطقه ۶ در جلسه بهره برداری از ۵۵ پروژه این منطقه با بیان اینکه در ۱۲ سالی که در شورایاری ها هستم این دوره دوره خاطره انگیزی بود گفت: دور از انصاف است نگوییم بسیاری از مشکلات منطقه ۶ در این چند سال برطرف شد و سرانه های خدماتی مانند سرانه های فضای سبز و تفریحی و ورزشی افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تلاش های شهردار تهران گفت: کار اجرایی کردن دل و جرات می خواهد که در این مدت مدیریت شهری در حوزه اجرا خوش درخشید.

در ادامه این جلسه عظیم بابایی شهردار منطقه ۶ به ذکر خاطراتی در طول مدت مدیریت خود در شهرداری پرداخت و گفت: زمانی که در منطقه ۱۷ به عنوان شهردار انتخاب شدم شهردار تهران گفت به منطقه ای می روی که از منطقه جنگی نیز پرزحمت تر است. آن زمان ۱۱ لابراتوار کراک و شیشه در یک عملیات کشف پیدا شده بود اما حالا منطقه ۱۷ نماد توسعه شهری است و یافت آباد یکی از مراکز کارآفرینی کشور است.

وی ادامه داد: زمانی که در منطقه ۲۰ بودم نیز بزرگراه امام علی (ع) که برای احداث آن طی ۱۸ ماه یک شهر تملک شد تلاش بسیاری شد و حدود ۱۲ کیلومتر کانال آب و انحار در این منطقه سرپوشیده شد.

وی با اشاره به دوره مدیریت خود در قلب شهر تهران گفت: منطقه ۶ روزانه ۱.۵ میلیون مسافر اداری و آموزشی دارد که به شدت مورد غفلت واقع شده بود و سرانه های خدماتی آن از منطقه ۱۷ و ۲۰ نیز نازل تر بود اما در طول این سه سال و اندی ۲۵۰ پروژه شهری در آن اجرا شد و تلاش کردیم سرانه های آن را به حد استاندارد رسانده و برای تمامی محلات آن سرانه محله احداث و یا سرانه های موجود را تجهیز کنیم.

بابایی با اشاره به اصلاح ۱۰۰ نقطه در منطقه ۶ که در زمان بارندگی دچار آبگرفتگی می شدند، گفت: در آخرین بارندگی شهر تهران هیچ گونه مشکلی در این منطقه ایجاد نشد.

در ادامه این مراسم سیدمحمود دعایی با دفاع از عملکرد شهردار تهران گفت: قالیباف فردی سختکوش و توانمند است که در هر مسئولیتی قرار گرفته سازنده بوده و آن بخش را ساماندهی کرده است. چه در نیروی انتظامی، چه در شهرداری نمونه یک مدیر موفق است.

وی از شهردار تهران به دلیل ساماندهی بنیاد امیرکبیر تشکر کرد و گفت: دکتر حبیبی به دلیل طول فعالیت هایی که داشت و هدایایی که گرفته بود و مجموعه کتاب هایی که در این مدت به نگارش درآورده بود دوست داشت این آثار برای مردم حفظ شود و شهردار تهران در ساماندهی بنیاد امیرکبیر تلاش بسیار خوبی کرد و اینجا شهادت می دهم این فرد هر جا بوده منشا خیر و خدمت به شهروندان بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز