Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشاهدات عيني حاکي از آن است که افراد مسلح در طبقه چهارم محاصره شده اند و چند تن از کارمندان مجلس را هم گروگان گرفته اند.

به گزارش جام نيوز، ابوالفضل حسن بيگي نماينده دامغان در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: مشاهدات عيني حاکي از آن است که افراد مسلح در طبقه چهارم محاصره شده اند و چند تن از کارمندان مجلس را هم گروگان گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي ادامه داد: گلوله هاي افراد مسلح در حال به پايان رسيدن است و احتمال عمليات انتحاري وجود دارد.

حسن بيگي افزود: تروريست ها پنجره هاي اتاق هاي طبقه چهارم را باز کرده و به مردم حاضر در خيابان تيراندازي کرده اند که در جريان اين تيراندازي ها 8 نفر مجروح شده و دو نفر به شهادت رسيدند./ مهر

115



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

به نظر می‌رسد زیرساخت‌ها برای چنین مواقعی که قابل پیش بینی است، مناسب این کلان شهر نیست و راه افتادن سیلاب در خیابان‌ها به ویژه در مناطق مرکزی مشکلاتی را بر‌ای شهر وندان به وجود آورد.

 پیشتر هواشناسی فارس، چهارم اردیبهشت ماه با اعلام وضعیت نارنجی فعالیت سامانه تشدید بارش‌های رگباری و بهاریٰ، گاهی وزش باد شدید، رعد و برق و در برخی نقاط بارش تگرگ از بعد از ظهر سه شنبه چهارم اردیبهشت تا چهارشنبه پنجم همین ماه در شیراز و همه مناطق استان هشدار داده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند