Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نهمین قسمت برنامه جام رمضان شبکه «شما» به معرفی اجمالی چند ورزش مفرح همگانی اختصاص داشت. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، نهمین قسمت این برنامه که سه شنبه شب ۱۶ خردادماه روی آنتن شبکه «شما» رفت به معرفی اجمالی چند ورزش مفرح همگانی اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش ابتدایی برنامه به بحث پیرامون فوتبال رومیزی (فوتبال دستی)، قوانین و شرایط این ورزش در کشور پرداخته شد. اینکه این ورزش در رده بندی سنی مختلف تعریف می‌شود و توانسته در مسابقات رتبه هم بیاورد. اما درباره ویژگی‌های مختلف میز بازی فوتبال دستی، قوانین بازی‌ها و ... هم حرف زده شد. طبق گفته مهمانان این بخش در تهران، فارس و اصفهان ورزشکاران فوتبال رو میزی فعال‌تر هستند.
بخشی از برنامه شب قبل طبق روال هر شب، به مرور اخبار ورزشی روز اختصاص داشت. در این بخش زیبا بنماران به مرور اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال، تودیع معارفه فرکی و دایی به عنوان سرمربی سایپا پرداخت.
اما یک خبر مهم در این بخش به حضور مسعود یزدان پناه نماینده کشورمان به عنوان داور ذخیره والیبال در مسابقات هفته دوم لیگ جهانی در تهران اختصاص داشت.
جمشیدی مدرس و مربی ملی گلف، افروز خسروی پناه سرپرست انجمن بهکاپ فدراسیون گلف ایران و فتحعلی رییس کمیته بهکاپ استان تهران از مهمانان این بخش بودند.
خسروی پناه در ابتدای صحبت خود گفت: بهکاپ یک ورزش ایرانی است که در سال ۹۰ طرحش به ثبت رسید و سال ۹۲ به عضویت ورزش‌های همگانی درآمد؛ و نهایتا سال ۹۴ زیر نظر فدراسیون گلف قرار گرفت. بهکاپ ورزشی مناسب برای افزایش تمرکز است.
در ادامه جمشیدی درباره شباهت‌های بهکاپ و گلف گفت: هر دو این ورزش ها، جزو ورزش‌های تمرکزی هستند. به لحاظ ابزار بازی و شکل آن به هم مشابهت دارند. به همین دلیل هم هست که بهکاپ زیر مجموعه گلف قرار گرفته. جمشیدی همچنین درباره امکانات و زیر ساخت‌های گلف در ایران گفت: در ایران تن‌ها زمین چمن گلف مربوط به مجموعه ورزشی انقلاب تهران است، البته یک زمین هم داریم در پرند احداث می‌کنیم.
در این بخش همچنین فتحعلی با تاکید بر همگانی بودن ورزش بهکاپ گفت: این ورزش اصلا رده سنی نمی‌شناسد، جنسیت در آن تعریف نشده و هیچ محدودیتی ندارد. حتی نابینایان و معلولان جسمی هم می‌توانند در این ورزش فعالیت کنند.
بخش انتهایی برنامه دیشب به معرفی ورزش مفرح دارت اختصاص داشت. در این بخش شایسته سرمربی و زنگنه بازیکن منتخب تیم ملی دارت در برنامه حاضر شدند و به بیان قوانین بازی دارت پرداختند.
گفتنی است؛ جام رمضان ویژه برنامه شبکه شما با اجرای محمد مقدم و زیبا بنماران به تهیه‌کنندگی علی صادقی هر شب ساعت 23:45 تا 1:30 بامداد پخش می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) اظهار داشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

وی افزود: همچنین شهرداری در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از سیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

کد خبر 6095957

دیگر خبرها

  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد